chrisege Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hei, Jeg har tenkte å sette opp en webserver på ei ADSL-linje fra Telenor. Den skal hovedsakelig brukes til bildegalleri. Så til spørsmålet, hvordan får jeg dette til, da Telenor har dynamsik IP. Noen som kan forklare meg hva jeg må gjøre?? Jeg vil helst ha en løsning som ikke koster formye... Jeg har følgende utstyr: Maskin med Windows 2000 Server Ruter: Asus WL500-G ADSL-linje fra Telenor. På forhånd takk for hjelpen. C.Ege Lenke til kommentar
460r Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Heisann! HVis du går inn på www.no-ip.com der kan du registrere et gratis domene som f.eks. chrisege.no-ip.com, og når du har gjordt det, så laster du ned NO-IP DUC fra hjemmesiden dems Håper dette hjalp Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) http://www.no-ip.com/getting_started.php Det meste du trenger å vite står der... Bruker selv tjenesten og den fungerer utmerket. Endret 12. juni 2005 av HetrTiXc Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Tusen takk, skal se på om dette. Kommer tilbake dersom jeg ikke får det til. C.Ege Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå