ZaiCoN Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) etter eg innstalerte bf2 demo så kommer dette opp heile tiden noen som veit ka eg kan gjer for å fikse det? blir ofte innvandert idag når eg satt og spilte så kom det ca 300stk Endret 12. juni 2005 av ZaiCoN Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Du må forsyne skjermkortet med mer strøm ... doh! Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 hvordan gjer eg det, dette kommer opp heile tiden nå, det skjedde ikke før eg innstalerte bf2 demoen Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 BF2 trenger mye kraft av pc'en din. Enten kan du prøve å stille ned grafikken i spillet et par hakk, eller så kan det være lurt å kjøpe en ny strømforsnyning. Hva slags skjermkort har du? og hvor stor er strømforsyninga di? Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Det hadde hjulpet om du hadde listet opp hva som er i maskinen din og hvor stor strømforsyning du har. Og du har selvfølgelig satt ekstra strøm til grafikk-kortet? Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) min maskin vare: soltek nForce 2 hk am athlon xp 2500+ 2ghz 1024 kingston ram 400mhz Gainward Geforce fx5900XT 128mb har chieftec fulltower med chieftec 360W strømforsyning disse dukker opp for det om eg bare er i windows Endret 13. juni 2005 av ZaiCoN Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 I utgangspunktet ser vel det der greit ut, men se om du kan teste maskinen din med en større strømforsyning. Hvis problemet ikke forsvinner; prøv å installer nye drivere og/eller reinstaller windows. Installerte du de nye 77.30 driverne som fulgte med BF2? Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 I utgangspunktet ser vel det der greit ut, men se om du kan teste maskinen din med en større strømforsyning. Hvis problemet ikke forsvinner; prøv å installer nye drivere og/eller reinstaller windows. Installerte du de nye 77.30 driverne som fulgte med BF2? eg innstalerte den som følgte med ja, har no innstalert en gamlere og det har slutta å komma opp Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 I utgangspunktet ser vel det der greit ut, men se om du kan teste maskinen din med en større strømforsyning. Hvis problemet ikke forsvinner; prøv å installer nye drivere og/eller reinstaller windows. Installerte du de nye 77.30 driverne som fulgte med BF2? eg innstalerte den som følgte med ja, har no innstalert en gamlere og det har slutta å komma opp Desverre er 77.30 driveren den eneste som er "godkjent" for BF2 av nvidia og digital illusions. Hvis du opplever grafikk feil så vet du det Løsningen blir vel å bruke den gamle driveren inntil videre og vente på en nyere driver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå