Gå til innhold

problem etter eg innstalerte baf2 demo

ZaiCoN

Anbefalte innlegg

etter eg innstalerte bf2 demo så kommer dette opp heile tiden

noen som veit ka eg kan gjer for å fikse det?

blir ofte innvandert

idag når eg satt og spilte så kom det ca 300stk

post-23-1118572783_thumb.jpg

Endret av ZaiCoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

min maskin vare:

soltek nForce 2 hk

am athlon xp 2500+ 2ghz

1024 kingston ram 400mhz

Gainward Geforce fx5900XT 128mb

har chieftec fulltower med chieftec 360W strømforsyning

disse dukker opp for det om eg bare er i windows

Endret av ZaiCoN
Lenke til kommentar

I utgangspunktet ser vel det der greit ut, men se om du kan teste maskinen din med en større strømforsyning. Hvis problemet ikke forsvinner; prøv å installer nye drivere og/eller reinstaller windows. Installerte du de nye 77.30 driverne som fulgte med BF2?

Lenke til kommentar
I utgangspunktet ser vel det der greit ut, men se om du kan teste maskinen din med en større strømforsyning. Hvis problemet ikke forsvinner; prøv å installer nye drivere og/eller reinstaller windows. Installerte du de nye 77.30 driverne som fulgte med BF2?

eg innstalerte den som følgte med ja, har no innstalert en gamlere og det har slutta å komma opp

Lenke til kommentar

eg innstalerte den som følgte med ja, har no innstalert en gamlere og det har slutta å komma opp

Desverre er 77.30 driveren den eneste som er "godkjent" for BF2 av nvidia og digital illusions. Hvis du opplever grafikk feil så vet du det :) Løsningen blir vel å bruke den gamle driveren inntil videre og vente på en nyere driver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...