leifeinar Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 har en harddisk som bråker litt så jeg lurte på og kjøpe en stille samsung og legge windows og alle program på. og bruke dagens disk til lagring av store filer som blir brukt en gang i måneden. så blir denne disken og jobbe selv om jeg ikke bruker den? det er snakk om knatring ikke idle støy Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hvis den ikke blir brukt slipper du unna den verste støyen, ja. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Hvis den ikke blir brukt slipper du unna den verste støyen, ja. hva mener du med værste støyen? i teorien skal disken idle helt til den blir bruk så da skal jeg ikke høre den. eller driver den smått og jobber litt selv om jeg ikke rører den? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hvis den ikke blir brukt slipper du unna den verste støyen, ja. hva mener du med værste støyen? i teorien skal disken idle helt til den blir bruk så da skal jeg ikke høre den. eller driver den smått og jobber litt selv om jeg ikke rører den? Om du går inn på powermanagement og setter hvor lang tid disken skal være på før den slår seg av så er den stille. Har en 120gigs wd jeg gjør dette på. Det hjelper. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) har WD jeg og, dritt! hvis jeg gjør det slår den seg self på når jeg vil inn dit? sjekka funksjonen, blir jeg og få opp 2 HDD der slik at jeg kan slå av bare den ene? Endret 12. juni 2005 av leifeinar Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Má vite dette, kan jeg slá av bare den ene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå