Thorry Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hey!! Jeg har tenkt til å skaffe meg antirasistbånd... men vet ikke hvor jeg skal finne det, enten bestille eller kjøpe. det er de som er svart eller hvot som det står: stand up, speak up! hvis dere kunne hjelpe meg å finne det hadde det vært kjempe fint på forhånd tusen takk Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Nike store selger de hvertfall, men det har man jo ikke her til lands. kanskje noen sportsforretninger som har tatt det inn? ellers har jo H&M noen billige varianter. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Tror de har de på play.com. Har ihverfall masse bånd for alt mulig der. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg kjøpte mitt på QXL... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg kjøpte her: http://www.britishwristbands.com/ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Alle de båndene mot all slags ting er bare latterlige. Greit nok når alle gikk rundt med gule LiveStrong-armbånd, men når det er kommet bånd i alle slags farger mot all slags greier blir det bare teit Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hamstra sånne bånd når jeg var i England . Forstår egentlig ikke hvor dumt det er før du har gått med dem i en uke. Eneste som er verdt å ha er det første livestrong båndet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå