BennyB9 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Problemet begynte i går da jeg skulle spille wow og merket at det lagget veldig mye. Jeg skulle ha bra nok pc til å dra wow flytende, men jeg satt allikevel grafikken til defaults, og da lagget det en del mindre men fortsatt for mye. Jeg restartet maskinen og testa om det var linjen som var treig mem det hjalp ikke. Men så skulle jeg skjekke hvor mye CPUen jobbet og da sto den på 50-60% hele tiden. Jeg tenkte at jeg hadde fått viruset som jeg hadde hørt om før. DEt som skulle gjøre nettop det jeg skriver om nå. Så jeg formaterte dataen og når jeg ikke hadde instalert en eneste ting på dataen sto den på 0% og jeg var fornøyd. Men etter å ha instalert et par drivere sjekket jeg igjen og da var den akkurt som før!! 50-60% load hele tiden. Og sånn er den enda. Men hvordan har det seg at dette kom i går og ikke vill bort med en formatering?!?! håper på noen svare Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hvilken prosess er det som tar prosessorkraften, da? Lenke til kommentar
BennyB9 Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Det er også det som er litt rart, det står at jeg har 99% ledig system prossess og at ingen prosserser tar noe av CPUen men samtidig viser loaden til CPUen 50-60% det har jo ikke en gang sammenheng jeg formaterte den jo akkuratt så det kan jo ikke være virus Endret 12. juni 2005 av BennyB9 Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 La du inn virusprog rett etter du formaterte? Kan være virus selv om du nettopp har formatert. Lenke til kommentar
BennyB9 Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg nappa ut det trådløse nettverkskortet så jeg ikke hadde internett før jeg hadde instalert Norton 2005 Lenke til kommentar
BennyB9 Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Er dette en feil med noe software eller kn rett og slett hovedkortet eller CPUen min være defekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå