Thorry Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 HEi alle sammen.. jeg beklager at jeg setter denne annonsen her, viste ikke hvor jeg ellers kunne sette den. så unnskyld men jeg leter etter de antirasistbåndene...... som er i hvit å svart der det står.. stand up, speak up. det er de samme båndene som Lance Armstrong bruker. hvis dere kunne være så snille å hvise meg hvor jeg kan få bestilt dem eller kjøpte dem hadde det være drit kult.. på forhånd takk Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hva har dette med ''annet om hardware'' å gjøre? Hva med å prøve ''offtopic'' Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Anyway: så de hadde på statoil... Men det var jo i Hammerfest da. G-Sport, leste et sted ta de hadde det. WRISTBANDS DUE TO UNPRECEDENTED DEMAND, THE INITIAL STOCK OF WRISTBANDS HAS SOLD OUT IN MANY PLACES. NIKE IS WORKING HARD TO ADDRESS THIS AND WE EXPECT TO DELIVER MORE WRISTBANDS IMMINENTLY. PLEASE BE PATIENT AND CONTINUE TO CHECK WITH RETAILERS. SEE FAQs FOR MORE DETAILS Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Du finner kanskje svaret her: http://www.nike.com/standupspeakup/en/stor...age=getinvolved Det virker som om Gresvig er importøren og at GSport og Inter Sport selger dem. Ta deg en tur dit du BTW: Du har en altfor dårlig emnetittel og i tilleg har ikke sette noe med Hardware å gjøre. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Les dette før du poster neste gang Retningslinjer + Nettikette Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg