Kian Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hei folkens! Hvordan vasker jeg egentlig en laptop-skjerm? Kommer jo alltid noe flekker og drit en gjerne vil ha bort! Mvh Kristian Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg bruker en litt fuktig microfille fra Enjo, og en tør microfille fra Enjo til å tørke med. Dette på min LCD-skjerm på en ACER TravelMate 290. Lenke til kommentar
Kian Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 fra Enjo sier du... Er det noe man kjøper i en vanlig butikk, eller noe spesial-greier? Kristian Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Du får kjøpt dem på clas-ohlson blandt annet, bare kjøp en klut beregnet på pc-skjermer eller laptop. Viktig å ikke bruke noen kjemikalier i det hele tatt da det kan fjerne den beskyttende hinnen fra skjermen, så ikke ta frem flasken med zalo med det første Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Sjekk ut denne guiden: Rengjøring av LCD-skjermer Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 fra Enjo sier du... Er det noe man kjøper i en vanlig butikk, eller noe spesial-greier? Kristian Tror den jeg bruker hetter "Microlett" med varenr.: 30204, Vet igrunne ikke helt hvor og hvordan den kjøpes (da jeg bare "stjler" den fra kjøkkenskapet de gangene skjermen trenger en vask. Vet heller ikke om det er helt sunt for skjermen, men rein og pen blir den iallefall) Fant ut at de hadde en hjemmesider: http://www.enjo.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå