Glocky Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) jeg har google.com som startside på min firefox browser, men så plutselig i dag da jeg åpnet firefox, la jeg merke til at alt var på fransk. Når jeg skriver inn www.google.com, skifter den over til www.google.fr noen som har noen råd om hvordan jeg fjerner dette ? Er ikke så veldig flink i fransk at det gjør noe Altså.. dette gjelder BARE firefox.. IE funker som normalt på google.com :S Endret 12. juni 2005 av Glocky Lenke til kommentar
Largie Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Hmz... ser ikke google på IP'n din og forslår hvilke google som er nærmest. Kommer hvertfall opp google.dk på jobben (siden den rutes via danmark). Uansett trykk på "Préférences" også velger du på option Langue de l'interface "Norvëgien" da burde den huske rett Edit: Trykk på lagre knappen, øverst til høyre! Endret 12. juni 2005 av Largie Lenke til kommentar
Glocky Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Det virket takker og bukker.. MEN.. (er alltid ett men vettu ) Hvorfor går firefox browseren til .fr mens IE går til .no ? Irriterer meg bare at det kommer en del ting på fransk selv om alt av språk er på norsk nå etter jeg gjor slik du sa. Ah, nå fatter jeg.. den gamle google.com er borte, og nå bare forwarder den oss til den nærmeste. www.google.no funka fint, så jeg bruker den fra nå av Endret 12. juni 2005 av Glocky Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 At du ikke blir sendt videre til google.fr med Internet Explorer kan være fordi Google ikke bare sjekker IP-adressen din, men også hvilket språk nettleseren bruker. Så vidt jeg vet er dette lettere å finne ut hvis brukeren bruker IE, enn hvis brukeren bruker Firefox. Tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå