Nismo Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Får ikke Ctrl-C/Ctrl-v til å virke i XP. Copy/Paste fungerer bare hvis jeg merker/høyreklikker teksten... Noen med løsning? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Quote: Den 2002-07-21 16:25, Nismo skrev:Får ikke Ctrl-C/Ctrl-v til å virke i XP. Copy/Paste fungerer bare hvis jeg merker/høyreklikker teksten... Noen med løsning? Ctrl-c/ctrl-v virker fint i min versjon av XP pro engelsk. Gjelder det alle programmer eller bare ett/noen få? Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 Nå har jeg testet litt mer, og det virker veldig ustabilt. Noen ganger fungerer det, men andre ganger ikke. Det gjelder både innebygde Windows-prog. (notepad osv) og "ikke standard prog". Merkelig..... Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 kanskje ctrl-knappen din er utslitt? prøv med et annet tastatur Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 Håper ikke det er utslitt. Helt nytt "Logitech Cordless Keyboard" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå