WhiteFire Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Er utrolig plagsomt hvordan serien prøver å ta opp "aktuelle emner i hverdagen" for å normalisere ting amerikanere flest liksom skal ha problemer med. Husker spesielt godt en presentasjon av en episode som gikk noe slikt som dette: "Nå kommer friends og dagens episode handler om brystmelk, Ross har ikke et helt naturlig forhold til dette, men med de andres hjelp blir det bedre etterhvert". Gud bedre for noe tankeløst vrøvl. Folk som trenger tvserier for å utvikle seg sosialt trenger hjelp. Det samme gjelder forøvrig produsenter som tror folk trenger dette. Og når jeg først er i gang Hva F*** har moral og underholdning med hverandre å gjøre? Eneste virkning det har på meg at jeg blir lettere kvalm og får lyst å skru av tvn. Ah.... Godt å få det ut... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Din kommentar gjelder nok dei fleste underhaldningsprogrammer i denne verden, i betre og dårlegare formar. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 "Nevn komedie du liker, så kan eg endelig komme med nedverdigande kommentarer til dei" Tja det er ikke så mange, ikke i dag hvertfall -hotell i særklasse -Klm på sitt beste -Albert og Hebbe -Pompel og pilt -helan og halvan -Oj -Skippern -Donald duck -Olsen banden -Leif juster ... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Eg liker også alle du nevner der, så det blir ikkje så lett å kommentere dei negativt Men ta for eksempel OJ, ein kontroversiell underhaldar som enten blir elska eller hata for sin opptreden i Torsdagsklubben spesielt. Eg forstår godt at nokre ikkje liker han, men stiller meg ikkje av den grunn negativt til dei. Ein smakssak om du liker det ein elller andre, nokre liker rødhåra mens andre ikkje kunne likt det om det regna froskar. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Friends er bare fønni. Folk er forskjellige. Jeg syns ikke Simpsons er morsomt, f.eks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Friends er bare fønni. Folk er forskjellige. Jeg syns ikke Simpsons er morsomt, f.eks. Jeg har aldri forstått hva som er morsomt med Friends. Men så elsker jeg Simpsons.. Har vel med smak og behag, alder og hvilken humor man foretrekker. Personlig så ser jeg ikke det store humoristiske potensialet i frasen "Oh my god" og at Monica liker å rydde og at Joey er dum og liker å spise hele tiden... Men kanskje jeg har gått glipp av noe? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Men kanskje jeg har gått glipp av noe? kan godt være. for jeg ser ikke humoren i en overvektig, gul, dum tegneseriefigur. hva har jeg gått glipp av? som sagt før, det har kunn med smak og behag. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Men kanskje jeg har gått glipp av noe? kan godt være. for jeg ser ikke humoren i en overvektig, gul, dum tegneseriefigur. hva har jeg gått glipp av? som sagt før, det har kunn med smak og behag. INGEN, INGEN kødder med Simpsons assa!!!!!! Det er WAY off topic! Hvis dere skal disse Homer og folka, kan tråden egentlig bare stenges!!! Friends er morsomt og Simpsons er morsomt! (Min mening) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 friends er morsomt, simpsons er ikke.. kongen av queens er også morsomt Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 friends er morsomt, simpsons er ikke.. kongen av queens er også morsomt Friends er morsomt, Simpsons er morsomt (av og til), Kongen av Queens er kånge, Alle elsker Raymond er sjef, og Hotel Cæsar tar helt av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå