Gå til innhold

Hva i all verden er bra med friends?!

Anbefalte innlegg

Jeg fatter ikke hva folk ser i friends, mange som sier det er bra.

Det er ikke morsomt, det er ikke spennende. Er jo skandaløst at folk finner det interessant, eneste som skjer i serien er at hovedpersonene p*ler hverandre :nei:

Hva i all verden! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fatter ikke hva folk ser i friends, mange som sier det er bra.

Det er ikke morsomt, det er ikke spennende. Er jo skandaløst at folk finner det interessant, eneste som skjer i serien er at hovedpersonene p*ler hverandre  :nei:

Hva i all verden! :dontgetit:

Skandaløst var kanskje litt sterkt sagt, men ellers er jeg ganske enig. Merkelig hvordan så mange synes dette er morsomt hele tiden :huh:

Etter det lille jeg har fått med meg, er det bare helt banale tåpelige poeng i sånt som friends... sånt som kanksje er litt morsomt første gang, men på nytt og nytt..? Skjønner ikke..

Men det ser jo ut som det er det helt banale og trivielle den store "harry massen" alltid foretrekker. Er hvertfall glad jeg ikke har sånn smaksans :roll:

Lenke til kommentar
Alle elsker Raymond, osv.

Serier der du faktisk ler

OH GOOD LORD! :!:

Det finnes ikke noe som er mindre morsomt enn Raymond. Det er som Joey minus det lille som er morsomt med Joey.

Det er en ting å kritisere Friends (jeg er enig i at det er ganske lavmål), men å påstå at Raymond er en serie der man faktisk ler...

Lenke til kommentar

Det er mangt folk skal gå rundt å irritere seg over altså :dontgetit:

Er det så vanskelig å forstå at folk har forskjellig smak. Eg er ganske sikker på at fleire som har svart i denne tråden hater noko du synest er fantastisk bra.

Friends er den beste komiserien eg har sett, og kan sjå episodane om og om igjen utan å gå lei. Det er tydeligvis fleire som deler den gleda, sidan TV2 har sendt Friends dei siste 10 åra.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Ser ut som denne tråden holder på å spore helt av så da prøver jeg å rette den opp med å si at Friends er UTROLIG artig og Joey er en av verdens mest artigste komikere men at det også har med smak og behag å gjøre...

- Degj

Lenke til kommentar

ok, men kjøper ikke helt den at det bare er smaksans.

Er ganske sikker på at det har vel så mye med en slags mental giddeløshet å gjøre. Man er eller gidder ikke være videre obsevant på det som er kvalitetshumor, og lar seg istedet senke ned på det lettvinte, forsløvende nivået serier av typen friends befinner seg på - noe sånn :shrug::p

Selv synes jeg faktisk stillhet er mer underholdende enn friends ..vesentlig mer også, eller feks lese en god bok :)

Lenke til kommentar
ok, men kjøper ikke helt den at det bare er smaksans.

Er ganske sikker på at det har vel så mye med en slags mental giddeløshet å gjøre. Man er eller gidder ikke være videre obsevant på det som er kvalitetshumor, og lar seg istedet senke ned på det lettvinte, forsløvende nivået serier av typen friends befinner seg på - noe sånn    :shrug:  :p

Selv synes jeg faktisk stillhet er mer underholdende enn friends ..vesentlig mer også, eller feks lese en god bok :)

Den uttalelsen der vart eg ganske oppgitt over. Kvifor må Friends være "lettvint, forsløvet komedie" fordi du ikkje liker det?

Nevn komedie du liker, så kan eg endelig komme med nedverdigande kommentarer til dei, men det spelar uansett ikkje noko rolle for nokon av oss?

Ingen kan for eksempel tvinge meg til å like ein serie som Holms på TV2, og ingen kan heller overbevise meg at det er ein bra serie, for det vil eg aldri synest den er, samme sak gjelder Friends, Raymond og alle andre programmer for folk flest.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...