co2 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg fatter ikke hva folk ser i friends, mange som sier det er bra. Det er ikke morsomt, det er ikke spennende. Er jo skandaløst at folk finner det interessant, eneste som skjer i serien er at hovedpersonene p*ler hverandre Hva i all verden! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Smak og behag. Du kan lure til krampa tar deg, men mange (bla. meg selv) synes Friends er morsomt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hva synes dere om Friends? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg fatter ikke hva folk ser i friends, mange som sier det er bra. Det er ikke morsomt, det er ikke spennende. Er jo skandaløst at folk finner det interessant, eneste som skjer i serien er at hovedpersonene p*ler hverandre Hva i all verden! Skandaløst var kanskje litt sterkt sagt, men ellers er jeg ganske enig. Merkelig hvordan så mange synes dette er morsomt hele tiden Etter det lille jeg har fått med meg, er det bare helt banale tåpelige poeng i sånt som friends... sånt som kanksje er litt morsomt første gang, men på nytt og nytt..? Skjønner ikke.. Men det ser jo ut som det er det helt banale og trivielle den store "harry massen" alltid foretrekker. Er hvertfall glad jeg ikke har sånn smaksans Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Helt grei underholdning på en ellers trist hverdag synes jeg! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg synes det er morsomt! Bra humor! Det er vel det de fleste som ser på det syns! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Er hvertfall glad jeg ikke har sånn smaksans Med tanke på at det finnes flere sånne show enn noen annen type show, vil jeg tro at de som har "sånn smaksans" har det bedre, fordi de har mer underholdning. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Friends er jo bare utrolig morsomt, f.eks når joey er så dum Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 jeg syns også friends er underholdene. kommer vel ann på hvilken type humor du har Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 jeg syns også friends er underholdene. kommer vel ann på hvilken type humor du har om du har mener du vel Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 om du har mener du vel kan ha humor uten å like friends da Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hva er det du ser på da co2? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 South Park, kongen av queens, Alle elsker Raymond, osv. Serier der du faktisk ler Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Alle elsker Raymond, osv. Serier der du faktisk ler OH GOOD LORD! :!: Det finnes ikke noe som er mindre morsomt enn Raymond. Det er som Joey minus det lille som er morsomt med Joey. Det er en ting å kritisere Friends (jeg er enig i at det er ganske lavmål), men å påstå at Raymond er en serie der man faktisk ler... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Det er mangt folk skal gå rundt å irritere seg over altså Er det så vanskelig å forstå at folk har forskjellig smak. Eg er ganske sikker på at fleire som har svart i denne tråden hater noko du synest er fantastisk bra. Friends er den beste komiserien eg har sett, og kan sjå episodane om og om igjen utan å gå lei. Det er tydeligvis fleire som deler den gleda, sidan TV2 har sendt Friends dei siste 10 åra. Endret 12. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ser ut som denne tråden holder på å spore helt av så da prøver jeg å rette den opp med å si at Friends er UTROLIG artig og Joey er en av verdens mest artigste komikere men at det også har med smak og behag å gjøre... - Degj Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hva synes du om Friends? Trenger vel bare en tråd. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg liker heller ikke friends, ler kanskje en gang på en episode... Det er dårlig.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 ok, men kjøper ikke helt den at det bare er smaksans. Er ganske sikker på at det har vel så mye med en slags mental giddeløshet å gjøre. Man er eller gidder ikke være videre obsevant på det som er kvalitetshumor, og lar seg istedet senke ned på det lettvinte, forsløvende nivået serier av typen friends befinner seg på - noe sånn Selv synes jeg faktisk stillhet er mer underholdende enn friends ..vesentlig mer også, eller feks lese en god bok Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) ok, men kjøper ikke helt den at det bare er smaksans. Er ganske sikker på at det har vel så mye med en slags mental giddeløshet å gjøre. Man er eller gidder ikke være videre obsevant på det som er kvalitetshumor, og lar seg istedet senke ned på det lettvinte, forsløvende nivået serier av typen friends befinner seg på - noe sånn Selv synes jeg faktisk stillhet er mer underholdende enn friends ..vesentlig mer også, eller feks lese en god bok Den uttalelsen der vart eg ganske oppgitt over. Kvifor må Friends være "lettvint, forsløvet komedie" fordi du ikkje liker det? Nevn komedie du liker, så kan eg endelig komme med nedverdigande kommentarer til dei, men det spelar uansett ikkje noko rolle for nokon av oss? Ingen kan for eksempel tvinge meg til å like ein serie som Holms på TV2, og ingen kan heller overbevise meg at det er ein bra serie, for det vil eg aldri synest den er, samme sak gjelder Friends, Raymond og alle andre programmer for folk flest. Endret 12. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå