grrcarl Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Hei, Som tittelen sier lurer jeg på hva slags kabel jeg trenger for å bruke VIVO funksjonen på skjermkortet mitt. Kontakten på kabelen trenger altså mange flere pins enn en "vanlig" s-video kabel (en som bare sender èn vei, om jeg ikke tar helt feil) Jeg skal snart kjøpe et nytt skjermkort likevel, men jeg trenger jo en slik kabel for alle de nye skjermkortene med VIVO uansett. Kortet mitt er et MSI Geforce FX5900 (non-ultra), hvor det selvfølgelig fulgte det med en S-video kabel som ikke passet. Jeg fant liksom aldri en kabel som passet, og det andre spørsmålet er dermed hvilke(n) forhandler(e) som selger slike? P.S. Er det stor sjanse for at det er bundlet med en kabel som ikke passer også med dagens skjermkort? (Vurderer et X800XL kort for god ytelse/pris.) Sidenote: Med en P4 3.0GHz og 1GB minne (PC3200), vil da maskinen utgjøre flaskehalsen i spill-ytelse ved oppgradering til nevnte skjermkort? Eller burde jeg satse på et XT kort (dyrere)? Takker for svar! (Take it easy on the new guy ) Endret 12. juni 2005 av websheriff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå