jfkleven Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Har 2 stk internett abonnment her nå. Finnes det noen enkel måte å koble disse sammen på, så jeg kan få hastigheten på begge til å bli sammenslått til en? Enter router eller software basert Takker for evt. svar Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Dobbel nedhastighet, nei. Les mer om hvorfor her. Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 her er det modemt du er utte eter jeg skjekka det for et år siden Hejsa 297 euro er 2,435 NOK eller 2,208 DKK. Det er desværre ikke muligt at sende pr. efterkrav fra Danmark til Norge. Mvh. Kasper Ibsen Beck -----Oprindelig meddelelse----- Sendt: 28. maj 2004 15:44 Til: Kasper Beck Emne: RE: SV: SV: hei skal kjøpe en modem XC-DPG502 kan du sjekke hvor mye det kommer i dasnke kr og går det ikke med postoppkrav? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) her er det modemt du er utte eter jeg skjekka det for et år siden Load balancing, som denne tilbyr, er ikke det samme som bundling/bonding av linjer. Det betyr at man ikke får dobbel nedhastighet fra en kilde. Les den andre tråden hvorfor dette ikke fungerer. Endret 12. juni 2005 av sofTest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå