genser Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg har kommet til et oppdrag hvor jeg må danse. Dette skulle være relativt enkelt, og jeg trykker helt riktig. Jeg får likevel ikke poeng, og det virker som det er en rar lagg ved tastetrykket. Ved hydraulic-greier på lowrider-møter funker det helt fint, og dansing er jo samme konseptet. Har prøvd nyeste skjermkortdrivere osv., men til ingen nytte. Virker som det er helt tilfeldig eller ikke om jeg får poeng på dansingen nå, og sånn skal det ikke være. Noen råd? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 jeg har samme problemet med hydraulic-greier på lowrider-møter, jeg råker riktig, men får ikke poeng Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Bruker vel rett taster til dansinga? Lowrider er med numpad Dansing er med w,a,s,d Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Bruker vel rett taster til dansinga? Lowrider er med numpad Dansing er med w,a,s,d bruker det her, men lider fortsatt av problemet de beskriver. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Jepp, bruker riktige taster. Litt kjipt: 1) Måtte sende save-filen til en annen person så han kunne ta oppdraget med dansing for meg 2) Går dårlig i forholdet med Denise, siden jeg ikke kan danse. Så, si ifra om noen kommer opp med en løsning. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Siden vi først er inne på det... Altså jeg fant et bilde her forleden, noen som har prøvd dette "mini-gamet"? Fordi jeg har aldri opplevd/prøvd dette.. Regner med det er med en av kjærestene du får dette "spillet". Endret 12. juni 2005 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå