Gå til innhold

46664 Større en AMD vs Inte og min HD :)

Osse

Anbefalte innlegg

Hei , har vært en stor kveld i Tromsø, 46664 var stort , større ne min hd kunne klare , hadde 75 gb ledig da jeg satte på opptak, på beste dvd kvalitet, 0 space left. Men de 5 timer avkonseten skal ses om og om igjen, dette var stort

Ps, hvorfor tror dere det stoppet å regne da denne begivenheten kom hit :)

Som han sa (samen) vi ordnet det jo :D

alt dette er helt of topic, men siden mit tv kort brukte opp alt av min hd så var det det nermeste jeg kom

Intel og AMD er små 46664 er stort :)

god natt fra tromsø

Endret av Osse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:) som den nerd jeg er krangler jeg jo mest om slike emner, :)

Hadde jeg vært autofil ville jeg sagt 46664 større end ferrrai og bmw

er bare en liten notic om hvor små våre verdagsli krangler er

så du ikke konserten så forstår du ikke og det er greit :)

ville bare si at det er ting som er større en vi nereder tror

Endret av Osse
Lenke til kommentar

Joda gutter, som jeg skrev dette er litt eller veldig oftopic, eneste med topic er at jeg gikk tom for hd plass (pgs feil setting på opptak).

Var bare en liten notis til dere mine data nerd venner at det er ting som betyr mer en om intel eller amd er best :)

sosial har vi alltid vært her nord men 46664 er det største arrengemanget som noensinne er gjort nord for polarsirklen

Morsomt å se at noen forsto hva jeg mente, i slike sammenhenger blir våre små krangler så menginsløse.

Endret av Osse
Lenke til kommentar

Goophy det bor 60000 i tromsø, konsesrten 46664 hadde 20000 besøkende, sier det ikke litt. Og sist jeg så samlet inn litt over 7 mill.

Hadde bare lyst å dele en god følelse med andre datanerder :)

ha en fortsatt god natt

Endret av Osse
Lenke til kommentar

For noen kverrulanter .. :thumbdown:

Ta heller å la poster som dere ikke er enige i ligge i fred, evt. trykke på rapporter-knappen i stedet for å gaule ut hvor lite dere bryr dere om hva som foregår utenfor ramma til skjermen dere ser på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...