Kenny000 Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Hvor seriøs og akiv Gamer er du? Hva eier du av spill-tilbehør til datamaskinen/konsollen din? Jeg har: - Logitech Mouseman Dual Optical (mus) - Logitech Wingman Extreme (håndkontroll) - Logitech MOMO Force (ratt) Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Eier The Claw, IntelliMouse Explorer, fUnc 1030, Trustmaster Force Feedback Racing Wheel (med pedaler) og SideWinder Precision 2 Joystick. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Til PC har jeg: Microsoft Sidewinder Gamepad Microsoft Sidewinder Ratt med Force Feedback Microsoft Sidewinder GameVoice Microsoft Sidewinder Precision Pro Joystick 2X Trust Gamepads Ratpadz musematte Logitech optical m/mouse skatez Til Xbox: 2 Originale pads DVD kit Soundblaster Extigy m/ dolby digital 5.1 støtte Creative surround sett Advanced AV cable Til Dreamcast: 2 orignale pads 2 VMUs 1 4X memcard Til GameCube: 2 originale pads 2 mem cards forhåpentligvis 2 wavebirds snart Original RGB kabel Til PSX: 3 pads og noen minnekort... pluss sinsykt mange spill Trur vel det er det meste... :wink: _________________ Kjetil A Gogstad Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: BoardkilL på 2002-07-21 19:27 ] Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Dette ser ut som en Gamer-crew tråd :smile: Jeg har: MS IntelliMouse Explorer 3.0 MS IntelliMouse Optical MS IntelliMouse Wireless Logitech Dual Optical Logitech Pilot fUnc 1030 Everglide Giganta En vanlig blå tøymatte Steelpad IceMat 2.0 Mouse Bungee og Mouse Skatez Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Hva?! Hvorfor i alle dager har du 5stk mus? Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Quote: Den 2002-07-21 19:39, LarsC skrev:Hva?! Hvorfor i alle dager har du 5stk mus? Det er veldig vanlig å ha flere koblet til samtidig når man spiller aktivt, tilfelle en av dem går i stykker midt under en kamp. Neida, han har testet en del produkter og har vel mange av den grunn. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Ah. Lurte en stund på om det var en mus til FPS, en til RTS osv. Greit å ha noen i reserve uansett :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Halla.. Har ikke allverden, men litt har det jo blitt etterhvert..... : MS explorer v3.0 lasermus Logitech Mouseman - fuck|ng- trådløs Everglide Giganta Sånn dritt til å ha håndlettet på til mustast (gel) Ms Force Feedback 2 Yoystick X36 lr.no Saitek yoystick MS Sidewinder Gamepad v1.0 THE CLAW!! Surround (går vel under game da jeg får 5.1 i spill) MvH En fattig Beret Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 eit 4-5 år gammalt keytronic tastatur intellieye explorer 1.0 startit musmatte (god holdbarhet med god glid, fekk den gratis ) 19" hansol koss headsett for ca 300kr Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Mouse Skatez, Everglide Giganta "Alienware" og intelli 3.0 :wink: Lenke til kommentar
GamerLamerFjeld Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Hei. Har egentlig ingenting jeg. Bare en gammel Gravis GamePad Pro. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 PC: Logitech Dual Optical Logitech Wingman Extreme Gamepad MS Sidewinder Gamepad MS Sidewinder Force Feedback 2 Joystick MS Sidewinder Steering Wheel (uten FF) MS Sidewinder Gamevoice PC Strike Logic 3 (29,- på Elkjøp) Grå Jack Of all games lyspistol Blå tøymatte fra IKEA :smile: Cola Xbox: 2 Standard pads DVD- kit Philips Stereo Headphones Skinnstol, skammel, pute Cola Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Jeg har; - en liten åtte-knappers gamepad-sak som fulgte med PCBestBuy's "Dr. Drago's Madcap Chase". (Fire knapper som funker, pluss turbo-versjoner av knappene. Brukes til NES-spill og WinAmp-kontroll.) - Logitech Wingman Gaming Mouse - ALLSOP-matte til musa over - Logitech MouseMan Dual Optical - blå EverGlide Giganta til musa over - gel-pad til pad'en over - MITSUMI KFK-EA4XA (super-keyboard) - Creative Riva TNT2 Ultra Gamer :razz: - ASUS GeForce 3 Ti200 Pure - SoundBlaster Live! - CMI 8378 (eller hva det nå het igjen) - tøft anlegg, pluss to par datahøyttalere og tre headsets! - 19" flatscreen (HYUNDAI F910) - stressless (pluss saueskinn på gulvet til å ha føttene på! Komfort!) (Skrytetråd! Yeeeah! Regn det dere vil som gamer-utstyr...) _________________ "Let all things be tested; keep to what is good" (1. Tessalonians 5:21) Mvh, Tore Jakob Haugen [ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-07-21 20:38 ] Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Logitech wingman extreme joystick Logitech gaming mouse Logitech wingman extreme game pad Logitech wingman force feedback mouse Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Quote: Den 2002-07-21 19:39, LarsC skrev:Hva?! Hvorfor i alle dager har du 5stk mus? Som Tor-Steinar sier, jeg har testet en del mus, så jeg har en del nå. Dessuten har jeg jo en del maskiner, så jeg behøver jo mus til alle. I tillegg til det jeg skrev har jeg også: * PS2 med minnekort og ekstra håndkontroll * Xbox * Sennheiser HD600 (hodetelefoner som er et must) _________________ Erik Jørgensen Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2002-07-21 23:35 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Nettopp ja. Du forstår, jeg så for meg en stk pc med 5 stk mus liggende ved siden. En til RTS, en til FPS osv. :wink: Lenke til kommentar
pegg Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Har: *Logitech iFeel Mouseman Optical *Mouse skatez *Everglide Giganta med unreal tournament motiv *Logitech Wingman gamepad Extreme Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 jeg har intellimouse explorer 3.0 (selges pent brukt 450 kroner), everglide giganta musematte med everglide giganta motiv og microsoft sidewinder gamepad til pc. til ps2 har jeg gcon2 (må ha meg en til, en pistol i hver hånd må være dritkult:)) og 2 kontroller. skal ha meg logitech dual optical og fUnc 1030 musematte, og jeg venter på padsurfers i posten. [ Denne Melding var redigert av: El_PoLLa på 2002-07-22 04:10 ] Lenke til kommentar
starfalc Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Jeg er den stolte eier av: PC Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 Microsoft Sidewinder gamepad(2x) Microsoft USB-greier sølv gamepad:P Microsoft Forcefeedback joystick fUNC 1030 Mouse skatez IceMat Logitech Mouseman Dual optical Logitech Wingman gaming mouse PS2 2 kontroller 1 memorycard 1 haug med spill;) Sega megadrive 16-bit:P Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 razor boomslang2k logitech wingmang gaming mouse blå musemate type filt a 18kr på komplett:) koss ur20 stressless :smile: urgammalt tastatur... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå