FlaK Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Jeg skal kanskje flytte litt lenger ut på landet om ikke så lenge. (Ja det er dritt men jeg har ikke noe valg) Da er jeg bekymret for hva slags internett tilkobling jeg ender opp med. Det er ISDN der nå, men det er jo totalt uaktuelt når jeg begynner å syns at 704/128 oppkoblinga jeg har nå er i tregeste laget. Jeg har ikke fått sjekket muligheten for DSL der ute enda, men jeg tviler sterkt på at det er tilgjenglig. Hva slags andre muligheter har jeg? Satlitt? Kabel? ??? takk for svar... Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 hvis du hadde fortalt hvor dette "landet" var så kanskje noen kunne hjelpe deg, med tanke på kabel og dsl. Lenke til kommentar
FlaK Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 Hmmm hvis det hjelper... Det er i Krogstad utenfor Ski i akershus. Jeg har ikke noen adresse for meg, men det er parabol på huset så kabel er kanskje utelukket uansett? Lenke til kommentar
wsp Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Quote: Den 2002-07-21 17:59, FlaK skrev:Hmmm hvis det hjelper...Det er i Krogstad utenfor Ski i akershus.Jeg har ikke noen adresse for meg, men det er parabol på huset så kabel er kanskje utelukket uansett? Slå opp i telefonkatalogen på noen som bor i området der nå og sjekk telefonnummeret hos dsl-leverandørene. Ellers er det også noen som tilbyr bredbånd over wireless til grisgrendte strøk (husker ikke hva de heter). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå