Crow Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Skal bruke flere stk som repeater/bridge? tror jeg det heter (langt og rundt hjørner for å si det sånn). Bruken de er tiltenkt står det mere om her. Hva er egentlig forskjellen på disse to og hvorfor bør jeg velge WRT54GS som jeg har blitt anbefalt? Endret 11. juni 2005 av Crow Lenke til kommentar
melsom Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Den vesentlige forskjellen på disse to er at GS har en raskere CPU, samt dobbelt så mye minne. En "vanlig" pcbruker vil ikke merke store forskjellen, men dersom det skal mye data igjennom den ville jeg anbefalt GSen pga dens raskere CPU. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Har sett tester på at GS virker best ved trådløs forbindelse ved gode signaler. Skal du ha lange avstander kan du like godt bruke G. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 wrt54g har like rask cpu i nyere versjoner. men som du sier har gs mer minne pluss den har speedbooster Lenke til kommentar
melsom Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Speedbooster har da G også med rette uoffisielle firmware. Slik som Sveasoft, openwrt o.l. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 ok da har jeg lært noe nytt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå