mandela Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) hei. jeg skal portere mitt nummer fra telenor til talkmore. Mitt abonnement, telenor privat + har bindingstid fram til 25.juni. når kan jeg begynne porteringen? (bestille portering hos talkmore) iom at portering tar rundt to uker. må jeg også kontakte telenor og si stopp for abonnementet? håper på informative svar Endret 11. juni 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
zand Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 For det første, du trenger kun bestille porteringen. Resten tar operatørene seg av. Når det gjelder utløp på bindingstid kan du i prinsippet bestille porteringen nå, du må bare sørge for at porteringsdatoen er etter utløp av binding. Vet ikke om Talkmore har mulighet for å velge et senere porteringstidspunkt enn første mulige tidspunktet (slik som Telenor har). Ta kontakt med dem og hør. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Edit: Dobbelposting. Endret 12. juni 2005 av pologutt Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 normalt så kan du vel skrive i en mail at porteringen ikke må skje før bindingstiden er gått ut. Dette er mulig hos de fleste andre operatører. Kan også være at du kan skrive dette under et spesielt felt i bestillingen av Talk More. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå