El Matador Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 LOL...har han gjort det mange ganger? Nei, men han har mange sykt idèr som dør ut ganske så for når han begynner å tenke på hva det krever og ikke minst kostnadene Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Minner meg om broren min :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Har mange idèer, men mye jeg legger fram her er bare idèer.. Dessuten er det ofte ting som skal gjøres sammen med andre, og som oftes dropper de desverre ut pga. kostnader! Dessuten har jeg aaaldri tid til noe nå for tida.. Tida går som regel til skole, lekser, venner og jobb.. Uansett har jeg ADHD, så jeg er impulsiv! Og smaken min forandres stadig.. Men nå har jeg lenge holdt på idèen med et stilrent kabinett! Vi får se hva som skjer, har noe nytt på tegnebordet og snart får jeg gripi fatt i et par tusen så det åpner et par dører også. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har mange idèer, men mye jeg legger fram her er bare idèer.. Dessuten er det ofte ting som skal gjøres sammen med andre, og som oftes dropper de desverre ut pga. kostnader! Dessuten har jeg aaaldri tid til noe nå for tida.. Tida går som regel til skole, lekser, venner og jobb..Uansett har jeg ADHD, så jeg er impulsiv! Og smaken min forandres stadig.. Men nå har jeg lenge holdt på idèen med et stilrent kabinett! Vi får se hva som skjer, har noe nytt på tegnebordet og snart får jeg gripi fatt i et par tusen så det åpner et par dører også. Et lite tips: Har du litt lite penger, Handle på eBay!! JEg kan jo nevne at du blant annet kan få Rheobus til rundt 90kr, eller Musketeer til 2$ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå