Gå til innhold

Project Atlethica - Norges billigst kab goes crazy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel.. Foreløpig kommer jeg ikke så langt uten penger! Fikk 800 for et kabinett forleden dag og de gikk rett til Mac.. Dessuten skylder jeg noen venner til sammen 400 spenn, så så fort jeg får lønn blir det nok gjort noe! Tar Biltema-innkjøpet aller først.. :) Så får jeg gjort det som trengs.. Kikker litt på kabinettet nå, trenger jo to til! Vurderer litt hvordan jeg skal gjøre ting osv.

Planene foreløpig med den nederste seksjonen er å ta av to av sidedørene og sette kabinettene inntill hverandre å feste de via en plate under toppen inne i kabinettet, bolta fast eller no.. Så går jeg berserk med sparklinga! :)

Har lagd noen tegninger, får scanna dem på onsdag eller torsdag om jeg ikke har glemt det..

Lenke til kommentar

Da har jeg skaffa meg noen disipler også da.. Neida! :p

Holder fortsatt på å mekke tegningene, for å få dem såpass grundig at jeg lettere kan bli tatt seriøs av nettbutikker når jeg spør etter spons! Også er det jo den hersens økonomien da.. Men jeg har jo en hel sommer da! :) Nå som endelig skolen slutta igår..

Lenke til kommentar

Så nettopp at det poppa inn 800 spenn på kontoen, så nå er det litt prioritering å gjøre.. 200 til en snusrull, 200 til drikke og resten til casemodding? 400 spenn er jo en grei start om jeg får rabatt på Biltema! Skal kanskje begynne å jobbe der også.. :) Så ting ser lyst ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...