Gå til innhold

Project Atlethica - Norges billigst kab goes crazy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det jeg er usikker på er nettopp en god organisering av knappene i front, viftestyring, lysstyring osv.! Har noen gode idèer Skal ha 3 soundcontrollere (eller 1 Lightbus om jeg får råd..?), 3 viftestyringer, en powerknapp, en resetknapp kanskje?, en CD-eject knapp og en knapp for skuffen helt nederst!

 

Noen andre innspill Meendel? :) Synes det er fint du ser ting fra en annen vinkel enn meg.. So please, use your force, hehe!

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Jau, personlig syntes jeg reset knappen er ubruklig på nyere systemer. Det var et problem på eldre maskiner med at den ikke ville slå seg av når en trykte powerknappen. På dagens maskiner holder det med å holde inne powerknappen i 3-5 sec så slår den seg av ;) I verste tilfelle er ikke strømkabelen langt ifra :D

 

Siden dette kabinettet er i ren plast så blir den nok enkel å skjære i og forme som du vil :p

 

Lykke til med prosjektet, jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet ;)

 

Edit: Hva med å feste viftestyring og slikt litt inn i maskinen for så å lage frontdeksel? På den måten kan du stenge eventuelle lys og slikt inne slik at du kan sove søtt ;) Kanskje Stealthe power knappen?

Endret av Meendel
Lenke til kommentar

Hei tok utgangspunkt i ditt bilde og redigerte litt ;)

 

Som du ser er powerknappen nesten skjult, det eneste en ser er sprekken.

 

beklager mine elendige paint skills, men det skal være fint :p

 

Det samme tenkte jeg du kanskje kunne gjøre med knappen til CD-Rom motoren nede ;) eller lage til noe lignende som på CD-rom stealthinga.

post-226-1118705942_thumb.jpg

Endret av Meendel
Lenke til kommentar

Plasser knappen litt inn i systemet, så bruker du bare kabinettets egen plast på utsiden ;) skjær hull tilsvarende bryterhodets størrelse (eller større) og lime den fast :D

Er i allefall mitt forslag.

 

Edit: Kanskje ha strømbryteren litt lenger opp og ha det kontrollpanalet du skulle lage under :) Selvfølgelig skjult bak en luke ;)

Endret av Meendel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...