lokeland Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Blir ikke Norges billigste når jeg er ferdig med det da.. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 denne her kommer eg til å følge med på!^__^ Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Beklager å måtte si dette, men jeg likte ikke helt den CD-ROM knappen i fronten Fant frem til en guide her tidligere om hvordan en kan stealthe CD-ROM'en og få det til å se bra ut http://www.multiplaycity.com/diy1/001/001diy.html Watch and enjoy me maties Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Vel, det jeg er usikker på er nettopp en god organisering av knappene i front, viftestyring, lysstyring osv.! Har noen gode idèer Skal ha 3 soundcontrollere (eller 1 Lightbus om jeg får råd..?), 3 viftestyringer, en powerknapp, en resetknapp kanskje?, en CD-eject knapp og en knapp for skuffen helt nederst! Noen andre innspill Meendel? Synes det er fint du ser ting fra en annen vinkel enn meg.. So please, use your force, hehe! Endret 13. juni 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Jau, personlig syntes jeg reset knappen er ubruklig på nyere systemer. Det var et problem på eldre maskiner med at den ikke ville slå seg av når en trykte powerknappen. På dagens maskiner holder det med å holde inne powerknappen i 3-5 sec så slår den seg av I verste tilfelle er ikke strømkabelen langt ifra Siden dette kabinettet er i ren plast så blir den nok enkel å skjære i og forme som du vil Lykke til med prosjektet, jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet Edit: Hva med å feste viftestyring og slikt litt inn i maskinen for så å lage frontdeksel? På den måten kan du stenge eventuelle lys og slikt inne slik at du kan sove søtt Kanskje Stealthe power knappen? Endret 13. juni 2005 av Meendel Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Stealthe powerknappen? Mener du med det? Kunne vært tøft med et slags deksel! Kan se om jeg kan automatisere det med en CD-ROM.. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Eller hva med en sånn powerknapp? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Æsj & off.. =/ Passer ikke til den midnight blå lakken.. Vurderer en illuminated, rundt aluknapp! Bare sjekke litt med Elfa.. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg mener en firkanta bryter i samma farge som resten av kabinettet. Når bryteren står ute er den like langt ut som resten av plasten Vanskelig å forklare Men sikkert ikke umulig å lage Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Lag en liten tegning på det da.. Link til knapp på Elfa f.eks.! Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Hei tok utgangspunkt i ditt bilde og redigerte litt Som du ser er powerknappen nesten skjult, det eneste en ser er sprekken. beklager mine elendige paint skills, men det skal være fint Det samme tenkte jeg du kanskje kunne gjøre med knappen til CD-Rom motoren nede eller lage til noe lignende som på CD-rom stealthinga. Endret 13. juni 2005 av Meendel Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Hmm, ja.. Skjønner! Men hva om jeg bruker selveste stealthinga til knapp? Bare helt enkelt..? Synes både forslaget og paintskill'sa dine var bra jeg.. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Plasser knappen litt inn i systemet, så bruker du bare kabinettets egen plast på utsiden skjær hull tilsvarende bryterhodets størrelse (eller større) og lime den fast Er i allefall mitt forslag. Edit: Kanskje ha strømbryteren litt lenger opp og ha det kontrollpanalet du skulle lage under Selvfølgelig skjult bak en luke Endret 14. juni 2005 av Meendel Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Skjønner! Skal se hva jeg får til.. Problemet mitt nå er at jeg har en ny idè med den samme kassa! To oppå hverandre som kan skilles, nedre er med kjøleskap og alt man trenger til LAN..! Off, flause.. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Haha, det hadde blitt harry Det finnes jo slike små kjøleskaper for kjøling av brusflasker og dill kanskje best å heller ha et slikt stående på siden Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Tenker på å bygge inn alt man trenger.. Skal lage en tegning snart! Så ha bolter imellom øvre og nedre kasse så man kan ta dem med seg som to kofferter på LAN..! Synes idèen er litt genial, men jeg vet vel ikke.. Inspill noen? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Skjønner! Skal se hva jeg får til.. Problemet mitt nå er at jeg har en ny idè med den samme kassa! To oppå hverandre som kan skilles, nedre er med kjøleskap og alt man trenger til LAN..! Off, flause.. Du har mange idèr og planer du Glisevask Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Jupp, og det forvirrer meg.. Kom jo nettopp opp med å lage en Skruf-boks i litt vill størrelse å lage den helt identisk! =S Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Nice .. Dette kan bli bra dette Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Stå på! Ser kjempebra ut! Kommer til å følge med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå