Gå til innhold

Stronghold 2 divisjon i FotN-klanen

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi i Fury of the Norsemen, kjent som Rome: Total War klanen her fra forumet er interessert i å danne en Stronghold 2 "divisjon".

Denne klanen vil bare være åpen for norske spillere og de skal aller helst være aktive brukere av gamer.no .

Hvis du kunne være interessert i å være med på dette meld fra her, etterhvert er jeg sikker på at vi kan bli enige om flere ting her.

Merk: Medlemmer vil ikke behøve å være med i R: TW klanen eller ha R: TW spillet. Det vil være to helt forskjellige divisjoner.

Men de vil ha en mulighet til å kunne være med i begge divisjonene.

Vi vil passe på at treninger og kamper ikke vil med andre divisjoners planer.

Vi er åpne for ideer og denne førsteposten vil bli oppdatert jevnlig!

Orresnei er en av lederne i klanen og hans innspill er like viktige som mine i denne tråden

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var jo da TSP (The Strategyplayer) sin ide. Jeg har ingen ting i mot en ny divisjon i og med at dette vil gjøre klanen større.

Vi håper selvfølgelig at det er mange solide Stronghold 2 spillere der ute, som er interresert i litt aktiv spilling. Vi spiller for det meste bare for morroa, men har ikke noe i mot å vinne kamper.

Hvis noen har lyst til å være med på noe slikt, si i fra!

Lenke til kommentar

Vi tar imot så å si alle typer spillere. De vi ikke tar imot (og/eller kaster ut) er spillere som er uhøflige mot noen i klanen, andre spillere online eller de som er veldig inaktive, som kan ødelegge vårt gode klanmiljø og community.

Man trenger ikke være en proff for å joine oss.

Vi satser altså på: Godt klanmiljø, godt community og å ha det gøy!

(Ps: Dette er sånn vi har sett på det til nå hvertfall)

Lenke til kommentar
Kreves det at man har mye tid og mye skill for å være med?

Eller er det mest for gøy?

Som TSP sa, så trenger man egentlig ikke å ha noe særlig skills for å joine klanen vår. Vi spiller da mrst for å ha det gøy. Du må holde deg aktiv for å få lov til å være med i klanen så det er vel et av minstekravene. Jeg regner med at det vil bli en to treningsdager i uken og kanskje en kamp i uken.

Ellers satser vi på godt miljø. Så om du er en grei og snill fyr er vel det kravet allerede infridd. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...