fredde Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) De siste 2 dagene har jeg fått 3 merkelige mailer fra [email protected] [email protected] og [email protected]. De inneholder en fil som heter instructions.zip som ikke inneholder noe... Noen som har fått noe av det samme? Endret 11. juni 2005 av fredde Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Nei, men det hagler med virusmail fra 'semikjente' her om dagen.... Lenke til kommentar
Wetatron Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 jeg fikk fra webmaster@<min mail provider> og ja, det er virus, scannet med AVG Free, fant ingenting, oppdaterte virusdatabasen, fant virus.. instructions.zip inneholdt da: "instructions.txt .exe" Lenke til kommentar
fredde Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Rart de får det til å komme fra bluecom adresser bare...det virker jo bare 100 ganger mere seriøst :-) Lenke til kommentar
fredde Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Ja det er vel en ny orm... fint at antivirus selskapene er på hugget de også Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det er jo ein effektiv måte å spre virus på, sjølv om det hadde hjulpet med tekst i tillegg. Som for eksempel epostene frå Microsoft med oppdateringer som var virus. Lenke til kommentar
pine Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Er jo så lett å fake avsender adresse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå