leifeinar Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 lurer litt på og legge inn støymatter, er det bra? er HDD støy jeg tenker på. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Når det gjelder støy fra HDD så er det strikkoppheng som er løsningen, viss det ikke er tilfredsstillende da, er det på tide med støydemping. Så prøv strikkoppheng først Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Når det gjelder støy fra HDD så er det strikkoppheng som er løsningen, viss det ikke er tilfredsstillende da, er det på tide med støydemping. Så prøv strikkoppheng først har den i strikk, funka fint i begynnelsen. men synest at HDD bråker bare mere og mere etter som tida går. er ikke inbildning heller det er det værste den ligger nå i en alu box, lurte også på og pakke den inn i skikkelige feite støymatter slike man bruker i motor rom på båter. 1-2 cm tykk. varme blir da et lite problem men det lurer jeg på om jek klarer og løse med og lime på denne passive GPU kjøleren den er retta ut så vinkelen utgjør 90 grader, blir rett ved i vifte så kjølinga blir bra. er jo reodor felgen på høyt plan men men, hadde vært fint om det funka Endret 11. juni 2005 av leifeinar Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 bumper litt jeg. er det ingen som har støymatter...... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg har, jeg har ! Mattene hjelper ganske mye mot HDD støy og annet. En kombinasjon mellom lydsvak PSU og støydempingsmatter er kjempe bra. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Merk at temperaturer vil gå noen grader opp i forbindelse med bruk av matter. Overklokking har en test av dette tror jeg Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Merk at temperaturer vil gå noen grader opp i forbindelse med bruk av matter. Overklokking har en test av dette tror jeg har lest det på overklokking.no har bra vifter med styring så setter bare ei opp med 100 o/min. systemet er ganske kalt, gjør ikke noe om jeg beveger meg opp på 40 tallet. har xp-120 og artic silencer 5. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Når det gjelder støy fra HDD så er det strikkoppheng som er løsningen, viss det ikke er tilfredsstillende da, er det på tide med støydemping. Så prøv strikkoppheng først har den i strikk, funka fint i begynnelsen. men synest at HDD bråker bare mere og mere etter som tida går. er ikke inbildning heller det er det værste Skjekke hørselen kanskje Eller vrake den Ville prøvd støydempingsmatter, i kombinasjon av god kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå