Gå til innhold

Hvordan burde Kotor 3 være? (hvis det kommer ut)

Anbefalte innlegg

Jeg har surfet rundt og har lagt merke til at det snakkes endel om Kotor 3 (i utenlandske sider) som antakeligvis / forhåpentligvis kommer ut til 2006 eller 2007. Det som også nevnes på disse sidene er hvilken handling som ville vært kulest å ha i spillet. (søk på google "kotor 3" så finner du endel sider om akkurat dette emnet).

Spørsmålene er da; Hvilken handling syns dere burde det være i Kotor 3? Bør det i like stor grad "basere" seg på de foregående spillene i serien (Jedi --> exile --> Jedi again)? Hvordan skal evt. ett nytt kampsystem fungere? Osv...

Noe jeg har lagt merke til i både 1'ern og 2'ern er de dårlige CGI lignende filmene som har vært i serien, der er bl.a Squaresoft flinkere (og de lager stortsett spill til PS2!), dette burde iallefall utbedres (det kan også bare være meg..).

Det som kunne vært tøft i det tredje spillet, er at man kunne velge om man ville være Jedi eller ei og kunne evt. følge en Jedi rundt i spillet. Å ta en annen approach enn at man har tidligere vært en Jedi kunne også være mer interessant.

Ja i det hele tatt.. Hva syns dere?

Endret av MrJavalava
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne tenkt meg 3'eren med en litt annen historie :)

Hadde vert kult om man hadde begynt som en "average joe", uten å være noe spesiellt elns. Trenger heller ikke være hukommelsestap ^^

En annen ting hadde vert om man spillte characteren fra 5 år og oppover, med gjevne hopp i tiden med gode scinematics i mellom.

De burde også oppgradere fightesystemet litt syntes jeg, gjerne til et mer aktivt et ala Jedi knight 2 og 3, men samtidig komplisert og vanskelig å mestre.

Grafikken er en smule utdatert også etter hvert, kunne tenkt meg noe nytt :) Og friere bevegelse rundt om i spillet hadde vært digg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...