MrJavalava Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Jeg har surfet rundt og har lagt merke til at det snakkes endel om Kotor 3 (i utenlandske sider) som antakeligvis / forhåpentligvis kommer ut til 2006 eller 2007. Det som også nevnes på disse sidene er hvilken handling som ville vært kulest å ha i spillet. (søk på google "kotor 3" så finner du endel sider om akkurat dette emnet). Spørsmålene er da; Hvilken handling syns dere burde det være i Kotor 3? Bør det i like stor grad "basere" seg på de foregående spillene i serien (Jedi --> exile --> Jedi again)? Hvordan skal evt. ett nytt kampsystem fungere? Osv... Noe jeg har lagt merke til i både 1'ern og 2'ern er de dårlige CGI lignende filmene som har vært i serien, der er bl.a Squaresoft flinkere (og de lager stortsett spill til PS2!), dette burde iallefall utbedres (det kan også bare være meg..). Det som kunne vært tøft i det tredje spillet, er at man kunne velge om man ville være Jedi eller ei og kunne evt. følge en Jedi rundt i spillet. Å ta en annen approach enn at man har tidligere vært en Jedi kunne også være mer interessant. Ja i det hele tatt.. Hva syns dere? Endret 11. juni 2005 av MrJavalava Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Kunne tenkt meg 3'eren med en litt annen historie Hadde vert kult om man hadde begynt som en "average joe", uten å være noe spesiellt elns. Trenger heller ikke være hukommelsestap ^^ En annen ting hadde vert om man spillte characteren fra 5 år og oppover, med gjevne hopp i tiden med gode scinematics i mellom. De burde også oppgradere fightesystemet litt syntes jeg, gjerne til et mer aktivt et ala Jedi knight 2 og 3, men samtidig komplisert og vanskelig å mestre. Grafikken er en smule utdatert også etter hvert, kunne tenkt meg noe nytt Og friere bevegelse rundt om i spillet hadde vært digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå