Ringo Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg tenkte jeg endelig skulle ta meg sammen og komme meg bort fra griske Telenor. Også kunne jeg tenke meg å få meg en ny telefon i slengen. Men er alle de subsidierte mobiltelefonene knyttet opp mot selskapets dyreste abbo? Jeg er hypp på det billigste av enten Tele2 eller Chess. Men alle tilbudene på mobiler er med Tele2 Mobil Pluss ol. Er det noen som vet hva som er smartest å gjøre i denne sammenhengen? Hva er det "beste" abbonementet man kan få med en subsidiert telefon? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ikke bytt til Tele2. Ha Telenor. For det 1. så skal telenor få større hastigheter. For det 2. Så har telenor medre sikkerhetspakke enn tele2 Lenke til kommentar
Ringo Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Jasså? Men jeg betaler jo omtrent 3000 mer i året (ifg. alle forbrukertestene og kalkulatorene) enn med et abbonement hos feks. Chess eller Tele2. Telenor Privat er blandt de dyreste. Og hva mener du med sikkerhetspakke? Og takk for svar. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ikke bytt til Tele2. Ha Telenor.For det 1. så skal telenor få større hastigheter. For det 2. Så har telenor medre sikkerhetspakke enn tele2 Snakker du om ADSL her du eller? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Tror det må være snakk om adsl ja, har ikke hørt om sikkerhetspakke til mobil sålangt jeg ihvertfall tele2 champion er overlegent alle telenorabonnement med mindre du sender sykt mye sms/mms (da er djuice nonstop det beste!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå