SuperWay Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Har nettopp fått ny data. Allt er nytt. og problemer har allerede startet. Datamaskinen har ett Radeon X300 skjermkort. Jeg vet ikke hva som er galt men når jeg starter WoW på dataen så kommer jeg egentlig aldri inn i spillet. allt går helt fint hele tiden. spiller starter, jeg logger inn på min account og character. men når spillet skal til å starte så kommer jeg bare inn i bluescreen. Vet noen hva som er galt og hva jeg kan gjøre for å fikse problemet? Takk Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Står det hvilken fil som lager trøbbel på bluescreenen din? Lenke til kommentar
SuperWay Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Eneste meldingen jeg fikk etter at jeg hadde bootet dataen var denne: Error message: STOP 0x000000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER EDIT: denne meldingen kom etter: windows has recovered from a serious error, meldingen Endret 11. juni 2005 av SuperWay Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Har du prøvd å installere ny skjermkortdriver? Avinstaller din nåværende driver (fjern via kontrollpanel) før du installerer den nye. Lenke til kommentar
SuperWay Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 har prøvd men ser ut som det fremdeles ikke virker Lenke til kommentar
BKB Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Ligger WoW igjen fra en eldre installasjon? prøv å reinstallere WoW, kanskje det mangler noe rusk som WoW trenger til å kjøre ordentlig. Lenke til kommentar
SuperWay Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Har du prøvd å installere ny skjermkortdriver?Avinstaller din nåværende driver (fjern via kontrollpanel) før du installerer den nye. forresten, avinstallerer jeg fra "add/remove programs" eller System->Device Manager? Og, nei nyinstallerte WoW. Ny data. EDIT: så er jeg ganske sikker på at det er noe med skjermkortet som dette skjer med andre spill også Endret 16. juni 2005 av SuperWay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 x300 er ikke det nyeste kortet, kan det hende at du har satt på for høy oppløsning? Lenke til kommentar
SuperWay Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 sant å si så vet jeg ikke fordi det er ikke min data det er snakk om egentlig (var bare enklere å snakke om det som min data ) men det kan være, samt. som jeg tror det er noe med programvare eller skjermkortinstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå