_Adler_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Hei! I Romsdals Budstikke (lokal-avisen for Molde og omegn) stod det for noen dager siden en annonse om at Nordvest Distibusjon søker folk som ønsker å jobbe sommerjobb hos dem. Nordvest Distribusjon AS utfører morgendistribusjon av de fleste avisene i Nordfjord, på Sunnmøre og i Romsdal. Er det noen som har hatt jobb/sommerjobb hos dem? Bra og dårlige erfaringer? Hvor mye tjener man i timen? På forhånd takk for svar! Endret 11. juni 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 er det ikke bare å ta kontakt med dem å forhøre seg litt eller noe sånt da? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 er det ikke bare å ta kontakt med dem å forhøre seg litt eller noe sånt da? Ja kan det, men grunnen til at jeg spør er å få vite litt om hva folk syns om dem? Altså om de har hatt bra og dårlige erfaringer... Lenke til kommentar
akrovel Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hei Daniel Eg jobbar i Nordvest Distribusjon. Det er ein heilt grei jobb, og du tjenar minimum 109,5 kr pr time. Hovudsaklig har NVD berre bilande ruter, men nokon ruter er små og kan takast med sykkel/moped. Sjekk ut www.nordvestdistribusjon.no , der kan du også registrere deg som søkar. mvh, Andreas Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har nettopp hatt en uke som avisbud nå, det er en drittjobb, rett og slett. Lønna er alt for lav for arbeidstidspunktet.. Hele natta ødelegges, og det sliter på bilen.. En jobb jeg aldri skal gjøre igjen. Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hehe, ikke glad for å stå opp tidlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå