korholm Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hei spyboot finner hele tiden noe som heter beck web lite. Kan den gjøre noe skade? Har prøvd flere spyware programmer, men det er ingen av de som finner den. Hvordan skal jeg få fjernet den Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Regner med at Spybot ikke klarer å fjerne den. Prøv å scanne i "Safe Mode", eller på norsk: sikker modus. For å komme inn i Safe mode trykker du F8 (evn. F5) under oppstart (altså fra du skrur på pc'en). Så kommer du til noen alternativer og trykker at du vil starte opp i Safe Mode eller noe slikt. Så scanner du med Spybot, som forhåpentligvis klarer å fjerne filen. I safe mode kjører nemlig bare de helt nødvendige prosessene og tjenestene og da fungerer/kjører som oftest ikke virus, spyware o.l. Lykke til og si ifra om det hjalp! Lenke til kommentar
kryil Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Dersom du har en HP eller Compaq maskin er det neppe en trojaner. Brukes til å laste ned oppdateringer. Brukes også av WD, Logitech og noen andre. MEN, det kan også være en trojaner. Har du forsøkt med MS antispyware? Lenke til kommentar
korholm Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Hei prøvde å scanne i safe modus, men det hjalp ikke det heller. Jeg har bygd pcn selv, men hovedkortet er et aopen kort. Har også et logitech tastatur og mus instalert. Har prøvd Ms antispyware go, men den finner ikke noe. Pc`n er også blitt treg når jeg er på nett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hei prøvde å scanne i safe modus, men det hjalp ikke det heller.Jeg har bygd pcn selv, men hovedkortet er et aopen kort. Har også et logitech tastatur og mus instalert. Har prøvd Ms antispyware go, men den finner ikke noe. Pc`n er også blitt treg når jeg er på nett Du kan laste ned Root Kit Finder denne finner virus og adware/ spyware som legger seg i root.. Eller du kan prøve X-Cleaner denne finner Adware/ Spyware som andre spyware programmer ikke finner.. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Google prosessen - mye interessant å finne. Jeg holder med kryil her - dette er sannsynligvis en ufarlig updateprosess. Søker du på den, husk at den heter Backweb Lite - ikke beck web lite Lenke til kommentar
korholm Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Takk det hjalp når jeg lasta ned de programmene. Maskina ble mye raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå