th-3 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Har dere andre med brenneproblem gjort som bj0rnar og sjekket at DMA er aktivert? Det er viktig. Har dessverre sett også på andre forum at enkelte brennere har variabel kvalitet, leste om en kar som bytta en ND3520 hele 3 ganger før han fikk en som virka, også den var litt svak i brenninga. Har hørt om firmware som har gjort underverker for mange, opplevde det selv på Pioneer 109 (brenninga har alltid vært god på den men den stinka på lesing før oppdateringa). Det er nok dessverre slik at produsentene har ikke råd til å vente til alle bugs er fiksa, de må ut på markedet fortest mulig for å tjene peng. Er ikke bare brennere det skjer på, har feks hørt om flere som ikke har fått opp routere uten firmware-oppdatering. Lenke til kommentar
Trond B Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Har en Nec ND-3520A. Fikk ei jevnere kurve. Hastigheten omtrent den samme som trådstarter. Har Norton Internet Security installert. Endret 26. juni 2005 av Trond B Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Kan bare nevne at med en helt fersk installasjon av windows, og ingen installasjon av noen nortonapplikasjoner, har brenneren fungert optimalt på høyeste hastighet ved alle anledninger Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 hei. jeg har en Plextor PX-716A med 16x DVD Brenning. har fungert optimalt hele tia den. jeg har da Norton Internet Security 2005 inne og den fungerer bra allikevel. bruker Nero. sist gang jeg prøvde å brenne brukte jeg ikke den nyeste versjonen, men PX-716A Brenneren min har fungert kjempe bra. selv har jeg ikke noen god erfaring med NEC. jeg hadde en brenner fra NEC, NEC-1100A tror jeg den het. den tok kvelden etter at jeg bytta kabinett. så invisterte jeg i en Plextor. den nyeste Plextor brenneren og har ikke angra et sekund. verd alle penga. 1000 spenn kosta den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå