norifra Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hei! Jeg prøver og lete etter den perfekte mobilen til meg, har sett litt på Nokia telefoner, og det er to som er i mine anbefalinger hos meg og det er: Nokia 6630 og Nokia 3230. Har du noen bedre tips så come on! Det jeg trenger til min mobil: - Ikke kamskjell - Bluetooth - Mp3-spiller - Minnekortplass - 3G - VGA - Kamera/video (megapixelkamera) - Pris maks 3500,- NOK Tar imot masse tips, takk på forhånd ! Lenke til kommentar
zand Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Tror nok Nokia 6630 er det eneste alternativet til den prisen som har alt du vil ha. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hvorfor skriver du VGA først også megapixel etterpå ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Hvorfor skriver du VGA først også megapixel etterpå ? Kanskje han ikke har så utrolig peiling som det du har. Alle vet jo ikke like mye om mobil som andre. Han har vel bare fått vite at noe heter VGA og skrev det. EDIT: Svar, K750i har ikke 3G. Trådstarter sikter til dette. BTT, se på 6680, eller 6630. Gode telefoner begge to, men 6680 er litt nyere. Endret 13. juni 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå