Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

En hau av problemer ..

Anbefalte innlegg

Det hele begynte med at PCen oppførte seg høys merkverdigt, (en av de 4 diskene drev å slo seg av å på hele tiden), så til slutt stoppet dette, da var den ene disken ubrukelig (måtte formaters), så gjorde jeg det , å den så ut til å funke fint. Men PCen var helt fucked enda, kunne knapt kopiere en fil, så sen var den. Så formaterte jeg i dag( tenkte da at alt ville bli OK) men nei ! Da var den ene disken "ulesbar", då den kommer ikke frem på min datamaskin engang. Å downloadharddisken min hadde "mistet" alle filene sine (måtte kjøre chkdks å får det fikset)

Hva faen er det som sjer ?:p

Må bare si en til helt klart, det er 2 forskjellige disker (første 120 Gb, den andre var 200 Gb"vedlegg"), Noen som vet hva som kan være feil her ? :cry:

Takker for alle svar :D

post-238-1118517564_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ser ut som du har fått en kraftig overlapping ved bruk av partisjonsprogram,en metode er å sette den opp som slave/disk2 i en annen maskin og kjøre diskbehandlingen for å sette opp tabellene på nytt, altså slette alt først.

ser du har ntfs , ved bruk av fdisk i dos kan du mørkekjøre litt for å slette, og sette opp tabellen på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...