xeoduz Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det hele begynte med at PCen oppførte seg høys merkverdigt, (en av de 4 diskene drev å slo seg av å på hele tiden), så til slutt stoppet dette, da var den ene disken ubrukelig (måtte formaters), så gjorde jeg det , å den så ut til å funke fint. Men PCen var helt fucked enda, kunne knapt kopiere en fil, så sen var den. Så formaterte jeg i dag( tenkte da at alt ville bli OK) men nei ! Da var den ene disken "ulesbar", då den kommer ikke frem på min datamaskin engang. Å downloadharddisken min hadde "mistet" alle filene sine (måtte kjøre chkdks å får det fikset) Hva faen er det som sjer ? Må bare si en til helt klart, det er 2 forskjellige disker (første 120 Gb, den andre var 200 Gb"vedlegg"), Noen som vet hva som kan være feil her ? Takker for alle svar Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 ser ut som du har fått en kraftig overlapping ved bruk av partisjonsprogram,en metode er å sette den opp som slave/disk2 i en annen maskin og kjøre diskbehandlingen for å sette opp tabellene på nytt, altså slette alt først. ser du har ntfs , ved bruk av fdisk i dos kan du mørkekjøre litt for å slette, og sette opp tabellen på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå