Gå til innhold

Den store Battlefield2-Problemer/Bugs-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grrrrrr! :mad:  Hver gang jeg har fullført en runde blir jeg kastet ut av spillet og tilbake til innloggingsvinduet med meldingen: "There was an error reading from the server" Dette har ikke skjedd før i dag, men nå skjer det til gangs! Meget irriterende!!

Opplever det samme!

Samme her også.

AMD 3200+

6600 GT

1 GB ram

Lenke til kommentar
Normalt at det kan hakke?

Nettopp kjøpt med nytt skjermkort: x850XT PE

Har også 1GB ram og 2,6GHz prossesor.

 

Kjører riktignok grafikken på fult, men det skule da ikke ha noen betydning?

 

Kan også ta veldig lang tid på loadingen +at lyden til tider kan hakke litt.

 

Ellers virker spillet helt topp!

 

Håper dette bare er noen små feil som blir rettet opp etterhver fra EA

 

Vil leggetil at jeg ikke kjører demoen, fikk spillet i dag.

 

for det første så vil jeg hevde at CPU'en din er en flaskehals i det systemet der. skjermkortet ditt klarer ikke å kjøre på potensialet sitt med en såpass svak CPU.

 

For det andre så krever faktisk spillet usansynlig mye...det ligger nok en del dårlig programmering her og der som gjør at folk får dårlig fps i en rekke situasjoner. Det kommer nok delvis til å bli rettet på.

 

En tredje ting er at det er en del servere der ute hvor spiller hakker selv med god ping. Spilte på BF.no sine servere i går og det hakket en god del. Samme sa kameratene mine som var på skype med meg og inne på samme server.

Takk for svaret...

 

Men hvor stor prosessor vil jeg kunne trenge?

Lenke til kommentar

har store problemer med loadingen av spillet når jeg går inn på multiplayer,den står bare der å søker,er dette gamespy sin feil?må man bruke gamespy til dette spillet,aldri likt det programmet :nei:

 

har også problemer med selve spillet,det tar opp så mye resurser at det går bort i mot 3 minutter etter at jeg har slått det av,før maskinen min er oppe å går igjen,helt latterlig spør du meg,har en amd 3500,1024 mb ocz platinum rev 2 ram og et x800xt hightech iceq skjermkort,dette bør jo holde i fleng

 

samtidig med dette sier spillet at jeg har noe galt med nettforbindelsen min å kobler meg av serverne etter noen minutter,nekter også å vise meg ping på halvparten av alle serverne :thumbdown:

Lenke til kommentar

Nope!

Ser at jeg har DX9.0c installert når jeg går innpå dxdiag.

Nå når jeg kopierte den filen over, så kommer jeg inn på spillet men det

crasher til skrivebordet etter en liten stund :(

Eller, dvs. jeg får ikke sett noe bilde, bare svart skjerm og litt blinking!

Endret av ExEsLayer
Lenke til kommentar

Hmm sjekk for å være sikker! gå på start og velg kjør. skriv dxdiag. og trykk yes/ja/ok da skal det komme opp et vindu kalt "DirectX Diagnostic Tool" se litt nedover! helt nederst står det directX version! der skal det stå "directX 9.0c (og noen fucka tall) sjekk at dette er riktig!

Lenke til kommentar

Har ikke fått lest så mange av de andre postene her, så jeg vet ikke om det er noen som har samme problem.

 

Først må det nevnes at BF2 demoen kjørte så glatt som det var mulig å få det, selv med veldig høye instillinger.

 

Nå, når jeg har kjøpt fullversjonen, går alt i sørpe.

Jeg kan ikke måle FPS (Frames Per Second) lenger, jeg må måle SPF (Seconds Per Frame), og jeg tuller ikke!

Jeg må i snitt vente 1-2 sekunder mellom hvert bile jeg får se!

 

Menyen går helt glatt, ingen problemer. Når jeg laster inn spillet går det muligens litt sakte av og til, men ikke noe nevnverdig der heller, bortsett fra at loade-musikken begynner å henge seg opp mot slutten og at jeg hører maskina begynner å bråke som en tørketrommel.

 

Når join-knappen til slutt dukker opp, og jeg trykker på den, må jeg vente 20 sekunder før kit-velge-menyen saaaaaaaaaaakte kommer opp på skjermen.

Så velger jeg en kit (det tar flere sekunder å dra musa over skjermen, ALT går tregt).

Når jeg da trykker på join (her i singleplayer), starter det opp, og botene begynner å vandre rundt. Det er da jeg må ta frem SPF måleren. Jeg har vel sikkert 2 SPF konstant, mellom 1 og 2 SPF.

 

Jeg har prøvd alle mulige drivere, gamle drivere, halvgamle drivere, nyeste driver (77.72), Omega drivere og BETA drivere.

Ingen ting fungerer.

Jeg har prøvd å sette ned utrolig mye på detaljer og oppløsning, og dette fungerer knapt en tøddel bedre.

 

Broren min har nesten samme maskin, han har samme hovedkort, nesten samme prosessor, men halvparten av minnet og et svakere skjermkort.

Han kan kjøre det helt glatt på utrolige høyder.

 

Er det noen som vet hva problemet kan være?

Vel, forsåvidt skjønner jo jeg selv at problemet ligger i spillet, og ikke i min hardware, da den nyeste skjermkort driveren (som kom i dag) ikke yter noen forskjell, og da demoen (og alle andre spill generelt) går helt knirkefritt.

 

Men er det noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre for å få min 429-kroners dorull til å fungere bedre? For akkurat nå fungerer ikke mitt BF2 til mye annet enn dopapir. :cry:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...