Gå til innhold

Den store Battlefield2-Problemer/Bugs-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=31/07/2005 : 12:58] Tja, nå vet ikke jeg hva JEG skal gjøre for å fikse problemet på MIN PC.

Jeg spiller BF2 på 1024*768 oppløsning og høye instillinger, bortsett fra textures som er medium.

Jeg får kjempesvære FPS drops med mitt skjermkort.

Såpass svære at spillet kan stoppe opp i ti sekunder!

I begynnelsen av et map (de første 5-10 minuttene, that is) går spillet generelt hakkete, og det er da det er aller værst.

Ofte når jeg avfyrer en TOW eller en mobil rakettkaster, stopper veldig ofte spillet oppe i noen sekunder, så jeg må "gjette" på om jeg traff målet.Er jeg død, er svaret nei. Står det at jeg har drept noen, er svaret ja (selv om at jeg ofte dør etterpå).

Slik er det også når jeg flyger helikopter. Jeg får en svær FPS drop, og det neste jeg ser er at jeg er død, og at jeg har blitt punisha for alle TKene av folka som var i Blackhawket mitt.

Før patchen, om jeg hadde instillingene slik jeg har dem nå, ville jeg ha hatt KONSTANT 1FPS.

Jeg måtte spille med oppløsning og instillinger på lavest mulig for at spillet i det hele tatt skulle gå brukbart rundt.

Dette beviser bare at jeg ikke kunne gjøre noe (selv om at jeg prøvde) før patchen kom ut.

Det beviser også at det er SPILLETS feil.

Er du enda ikke overbevist? Okaj. Hva om jeg sier at demoen gikk glatt hele tiden, uansett om jeg var på 16,32 eller 64-spillerbrett og uansett hvor full serveren var.

Da kunne jeg spille med oppløsning og instillinger på enda høyere enn jeg gjør nå!

Jeg har forresten ikke gjort noe mellom da jeg spilte demoen og da jeg begynte på retail-versjonen.

Samma her, var mykje beire i demoen. Måtte skru ned oppløysinga for at det skulle gå fint i retail. Kunne berre gløyme å fly før det.

Lenke til kommentar

Jeg sliter med at spillet tar fryktelig lang tid på å "verifying player files" eller noe i den duren. Ender opp med at jeg kommer inn i spillet når det er halvferdig...

Har også slitsomme fps drops, som om spillet ikke hadde blitt "loaded" i det heletatt!

Lenke til kommentar
Ta en titt på disse! Dette er Hippie-flyet jeg pratet om tidligere i tråden.

(faen da... jeg får ikke til å få dem større uten at jeg overskrider kb-grensa. hva kan jeg gjøre med dette?)

Hehe, det der ser ut som noe er galt med skjermkoret. Prøvd med nyeste skjermkort driver? Prøvd reinstall av spillet? Er skjermkortet overklokket?

Lenke til kommentar

Nå spilte jeg sniper for første gang (en helt uinteressant class, spør du meg!) fordi jeg kjedet meg, og hadde lyst til på "Basic Sniper Combat Badge" Jeg ble skræmt over hvor sugent den sniperrifla er! Spesielt Dragunuv SVD som er den eneste jeg har testet til nå. Jeg lå altså i gresset, så kom det en amerikaner og skulle ta meg med kniven, men jeg klarte å komme ca. 2 meter bak han, siktet på anusen hans (han lå foran meg i gresset) gjennom scopet, fyrte av 3-4 skudd, men han ble ikke drept! I stedet fikk han snudd seg og tatt meg av dage! Det tar det en serie skudd for få tatt knekken på fienden. I virkeligheten skal det holde med en kule i hodet eller hjertet..

P.S. Er det noen som vet hvor ofte statsene blir oppdatert? Synes det tar år og dag..

Lenke til kommentar
Jeg fikk "Basic Sniper Combat Badge" i går kveld og den er enda ikke registrert. Den blir vel aldri registrert sånn som flere av awardsene jeg har fått! :thumbdown:

Hvis bare awardsystemet kunne være litt mindre buggete, så hadde jeg faktisk satset på å få medaljer. Akkurat nå, når jeg får en medalje, så tenker jeg "oi, en medalje, så spennende" fordi det er 10% sjanse for at den blir registrert :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...