Gå til innhold

Den store Battlefield2-Problemer/Bugs-tråden!

Anbefalte innlegg

Jeg synes til tider at dette er det fineste spillet jeg har spilt! Jeg sitter ofte med et glis rundt munnen og en lykkefølelse i mageregionen når jeg spiller, så da må det være bra. Men som noen sa tidligere i tråden trekkes helhetsintrykket ned av rot, tull og problemer. Men jeg har tro på at ting ordner seg etterhvert..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242

Jeg gikk opp i rank for ca 40 min siden. Etter å ha lest litt her fant jeg ut at jeg måtte starte spillet på nytt for å få unlocket ett nytt våpen.

Da jeg startet opp igjenn kom det en melding om at jeg har gått opp i rank og at dette øker stillingen min overfor noobs når jeg vill bli commander. Men jeg fikk ikke velge noe våpen. Og så fortalte en dude meg at jeg måtte logge av og vente i 20-ish min, men det har heller ikke funket.

Når er det man egentlig skal få våpenet, og hvor (hvilke screen)?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Var det Lance Corporal du ble, da? For første gang du går opp i rank får du ikke unlocke et våpen... det skjer først ved 1000 poeng.

Faen då! teh sux :p

Da var det løst :)

Lenke til kommentar

Snodig at det er så FORBANNA mange bugs i dette spillet, og at gamere over hele verden er misfornøyd med spillet (i allefall de som bruker Nvidia skjermkort), mens det BARE har fått god kritikk av spilltestere... :hmm:

EDIT: Og han fyren som sa du måtte vente i 20 minutter, Torstein, tar feil.

Med mindre det er problemer med EA-serverne, skal du få medlingen med en gang du logger av og på igjen.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
hvilke kritikere har gitt spillet god omtale? Jeg vil gjerne lese

Vet du ikke det?

Okaj, kan nevne noen.

Gamespy, IGN, Gamespot, PCGW (norsk blad), CGW, PC Gamer, Gamepro, Game Informer, og egentlig ALLE andre som har testet spillet.

Alle disse har gitt spillet en kjempekarakter. Det har fått alle mulige karakterer, men ingen under 8.5/10 (som jeg har sett).

Ellers har det fått 9/10, 10/10, 100/100, 90/100, 5/5, 4.5/5 osv osv osv i uendeligheten.

Jeg har enda å se en omtale av BF2 som er korrekt og rettferdig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...