Gå til innhold

Den store Battlefield2-Problemer/Bugs-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde en pussig bug. jeg var på kinesisk side på det atomreaktorbrettet, og fløy ut til hangarskipet og hoppet ut ved båtene. derfra skulle jeg gå opp på dekk, men i det jeg gikk igjennom den første døråpningen, ble jeg "teleportert" opp på dekk rett ved siden av usmc's kamphelikopter. det var jo ikke planlagt men jeg stakk av i det. ble skutt ned like etterpå, da.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har et major-problem her. Singleplayer-delen går helt fint, og server-listen er helt fin. Det går helt fint å connecte en server, men 5-6 sekunder etter at jeg har valgt klasse og spawn, så fryser bildet, og jeb blir nødt til å restarte. Jeg har nyeste patch og medfølgende grafikk-kort drivere.

Lenke til kommentar

Opplevde nettopp ein plagsom bug på nettet. Flaug jagar og fekk missile lock på eit helikopter, merk missile lock ikkje kryss. Så avfyrte eg ein serie missilar og fekk to teamkills.... :no::cry:

 

Friendly helikopter/fly skal jo ikkje bli locka! :mad:

Endret av MK_Blackbird
Lenke til kommentar
Opplevde nettopp ein plagsom bug på nettet. Flaug jagar og fekk missile lock på eit helikopter, merk missile lock ikkje kryss. Så avfyrte eg ein serie missilar og fekk to teamkills.... :no::cry:

 

Friendly helikopter/fly skal jo ikkje bli locka! :mad:

Det er en forholdsvis kjent bug...

 

Den kommer også av og til på soldater også...

 

Opplevde en fyr kommende mot meg, sendte av 3 salver i brystet han, og fikk 3 team damage og 1 team kill, men ingen beskjed om det før jeg fikk beskjeden "you have been punished for team kill"...

 

Han så ut som en fiendtlig soldat, hadde rød tekst, og det stod ikke teamkill når jeg drepte han...

 

De fikser det forhåpentligvis asap...

Lenke til kommentar

vet ikke om denne er nevt men *gjestp* men ak'en til de "slemme" snur han bare magasinet på hver gang han releader, og det går jo ikke and når det er tomt da, han kan snu det en gang, men når man relader for andregang liksom sånn når har tømt magasinet for andregang, sånn at det er tomt å man trykker på relead så snur han magasinet igjen, og det går jo bare ikke da, *gjestp*

 

er kankse litt trøtt

:sleep::sleep::sleep::sleep::sleep:

Lenke til kommentar
vet ikke om denne er nevt men *gjestp* men ak'en til de "slemme" snur han bare magasinet på hver gang han releader, og det går jo ikke and når det er tomt da, han kan snu det en gang, men når man relader for andregang liksom sånn når har tømt magasinet for andregang, sånn at det er tomt å man trykker på relead så snur han magasinet igjen, og det går jo bare ikke da, *gjestp*

 

er kankse litt trøtt

:sleep::sleep::sleep::sleep::sleep:

Hehe.. man teiper to magasin sammen i motsatt retning, slik at når det første er tomt, så er det bare å snu det. :thumbup:

Lenke til kommentar
Etter at EA games annonserte at patch 1.01 førte til minnelekkasje på serverne og de kom med anbefaling om å reinstallere spillet. Har det skjedd noe på patchfronten? Finner så forferdelig få upatchede servere!?

 

EA Games today issued an update on the official site regarding upcoming fixes for GameSpy login issues and the eagerly awaited BF2 Hotfix.

 

 

GameSpy Login Issues

It has been brought to our attention that some users may be experiencing login problems when trying to log into GameSpy through the BF2 in-game browser. GameSpy is in the process of hunting down the problem to get it fixed they have determined that the issue is related to web sites tracking BF2 stats, the stats tracking feed may be turned off temporarily in order to speed up this process. However, it will be turned back on after this issue has been resolved.

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

HOTFIX Candidate Now Being Tested!

Listen up soldiers, this update is to inform you that EA and DICE have a HOTFIX candidate for Battlefield 2 v1.01 in testing now. What does this mean? It means the fix for the memory leak found in v1.01 is being tested and will soon be available. While we're unable to specify an exact release date, rest assured, it's not far off and we will keep you updated through this web space.

 

 

You can take a look at the original article at the Official BF2 Site

Endret av Destro
Lenke til kommentar
vet ikke om denne er nevt men *gjestp* men ak'en til de "slemme" snur han bare magasinet på hver gang han releader, og det går jo ikke and når det er tomt da, han kan snu det en gang, men når man relader for andregang liksom sånn når har tømt magasinet for andregang, sånn at det er tomt å man trykker på relead så snur han magasinet igjen, og det går jo bare ikke da, *gjestp*

 

er kankse litt trøtt

:sleep:  :sleep:  :sleep:  :sleep:  :sleep:

Hehe.. man teiper to magasin sammen i motsatt retning, slik at når det første er tomt, så er det bare å snu det. :thumbup:

du misforsto, han sa han snudde på de samme to magasina hele tida. altså tømmer magasin 1, snur til magasin 2. når det er tomt snur han tilbake til magasin 1 igjen, som normalt sett sku være tomt :hmm: mens vanligefolk ville kasta begge to og putta inn et ferskt dobbeltmagasin (3 og 4)

Lenke til kommentar

Mitt største problem med BF2 er at det bare kræsjer maskinen helt random, bildet fryser og jeg må reboote maskinen, får ikke alt-tabbed tilbake til windows eller noe.

 

Kjører et vannkjølt system, så det er definitivt ikke varmen, er bare BF2 det skjer med også. GTA:SA kjører fint, Pro Cycling Manager kjører fint, Area51 kjører fint etc.

 

Skyggene er også ganske fubar i BF2, er så firkantede og de blinker litt også. Har X800Pro@XT så jeg regner med at ATI + BF2 = trouble.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...