Gå til innhold

Den store Battlefield2-Problemer/Bugs-tråden!


Anbefalte innlegg

[iC,24/06/2005 : 23:11]
har ikke noen problemer jeg...

 

men så må du tenke på 2 ting

1. Det er ett meget pop spill, mange som kjøper -> større bugcount enn hvis det var 10-20 stk som spillte i hele norge.. ;)

2. Dette er en bugs report tråd...folk som poster her opplever bugs. De som ikke opplever bugs, poster ikke her, så det ser selvsagt ut som 90% av spillerene har problemer...

Det er relativt mange folk jeg kjenner som har problemer, mens noen andre ikke har problemer.

De fleste som HAR problemer har forrsten 6800 eller Geforce generelt, vel å merke.

hm, sikkert derfor jeg har problem, for jeg har gf 6800. Finnes ikke noe man kan laste ned for å få fikset dette?

Det har kommet en ny driver bare for noen dager siden (Forceware driver til skjermkortet), men den hjelper lite.

Har du artifacts-problemer kan det hjelpe, men har du problemer med FPS drops, lags, etc, bør du vente til EA slipper ut deres såkalte "allerede ferdige patch". ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
underklokke det litt for at det skulle fungere normalt

 

Akkurat det der tror jeg ikke har noe å si. Jeg vet ikke da, men kan aldri tenke meg at å underklokke vil løse problemer..om man da ikke har overklokket først selvsagt. I så tilfelle vil jeg tror at det er feil på skjermkortet som gjør at den ikke yter det den skal med vanlig hastighet. Men da er det nytt skjermkort som gjelder!

Det skal sies at jeg har fikset biosen så kortet kjører litt raskere enn default, men likevel stabilt på alle andre spill. Derfor "underklokket" jeg det tilbake til default. ;)

Lenke til kommentar
Det skal sies at jeg har fikset biosen så kortet kjører litt raskere enn default, men likevel stabilt på alle andre spill. Derfor "underklokket" jeg det tilbake til default. 

 

Ja ok hehe..da er vi enig. Du har egentlig bare droppet å overklokke ;) så da høres det jo logisk ut. overklokking er en risky sak!

Lenke til kommentar
[iC,24/06/2005 : 23:11] De fleste som HAR problemer har forrsten 6800 eller Geforce generelt, vel å merke.

Hei,

 

Hmmm ja!

Det var lidt av en påstann det?

Kjører med et BFG 6800Ultra OC @ 446/1270 og her er der ingen problemer med grafikken i det hele tatt.

 

Jeg ser, at der er en del ZIP-filer i BF2 mappen (specielt i 'mods/bf2/level' mappen.

Lurer på om den laggen (og lange loadetid) i starten av brettene - er fordi PC'en holder på å pakke ut disse zip-filer.

Lurte på om nogen hadde prøvt å pakke ut disse zip-filer og fjerne den originale zip-fil?

 

Mvh

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar
[iC,24/06/2005 : 23:11] De fleste som HAR problemer har forrsten 6800 eller Geforce generelt, vel å merke.

 

Du snakker om at de fleste som har trøbbel har 6800 eller geforce ? Hvorfor hører jeg at de fleste har ATI da? Selv hadde jeg x600 og slet som pokker i begynnelsen. Med litt fiks ble det stabilt da men =)

Endret av AciD18
Lenke til kommentar

hei...sitter i et nettverk her nå og, vi har alle skaffet oss battlefield 2 (noen har kjøpt, andre har.... ja :roll: ) og når vi skal spille multiplayer, så får vi ikke til å adde boter. er det vi som er newbs ell er dette en mulighet som mangler? evnt, kan noen forklare hvordan man gjør det?

Lenke til kommentar
Hmmm ja!

Det var lidt av en påstann det?

Kjører med et BFG 6800Ultra OC @ 446/1270 og her er der ingen problemer med grafikken i det hele tatt.

Nei, selvfølgelig finnes det jo unntak, og det er mange som har problemer av de med ATi kortene også (men det er egentlig bare de nyere ATi kortene som har problemer, 9800 og 9600 klarer å drive det relativt høyt og like vel uten problemer).

 

BTW: Når kommer den hærsens patchen da? :dontgetit::cry:

Lenke til kommentar

Jeg har spillt Battlefield noen dager nå og plutselig nå får jeg problemer. Det som skjer er at jeg får hele tiden opp meldingen "something wrong with you connection" så lagger spillet noe helt for j****. Kjørte spillet knirkefritt frem til nå. (har forresten Catch bredbånd 8000/900) Har også prøvd mange forskjellige servere men samme problemer. Noen samme som opplever dette?

Lenke til kommentar

Desverre ser det ut til at de samme problemene/bugsa fra demoen er på fullversjonen også. Samme kjipe menyen som har en tendens til å lagge/stoppe opp/kræsje. Theres a problem with your connection er et irriterende problem som kommer annen hver gang jeg spiller. Dette gjør at jeg får mindre lyst til å spille dette spillet, når jeg vet at jeg kommer til å miste forbindelsen, bli kastet tilbake til menyen som selvfølgelig står bom fast i flere minutter etterpå, helt til meldingen "connection to the server has been lost" Slik at du må finne ny server, som igjen tar eksepsjonelt lang tid å loade, slik at når du har spilt en stund får opp meldingen "theres a problem with your connection" osv.. Her har EA games bare med å rydde opp, litt kvikt, slik at gleden ved å spille blir større enn irritasjonen over alle feilene...

Lenke til kommentar
Det er ikke mulig å spille multiplayer med boter på Battlefield 2

Joda det er fullt mulig å spille multiplayer med boter! Man bare starter singelplayer på den dataen som skal være server, og de som vil være med bare tar "connect to ip" i multiplayer menyen (online)

 

Vips, så spiller man multiplayer med boter! Funker fett! :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er ikke mulig å spille multiplayer med boter på Battlefield 2

Hvis du sitter på LAN kan kompiser koble seg til singleplayer spillet ditt ved å connecte direkte til din IP. Minuset er jo at det bare er 16 player kartene som kan spilles.

 

Antallet boter er satt til 16 default, dette kan du forandre på ved å modifisere: ...\Battlefield 2\mods\bf2\AI\AIDefault.AI

 

til f.eks: aidefault1rk.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...