Gå til innhold

Den store Battlefield2-Problemer/Bugs-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=28/07/2005 : 13:41]
hvilke kritikere har gitt spillet god omtale? Jeg vil gjerne lese

Vet du ikke det?

Okaj, kan nevne noen.

Gamespy, IGN, Gamespot, PCGW (norsk blad), CGW, PC Gamer, Gamepro, Game Informer, og egentlig ALLE andre som har testet spillet.

Alle disse har gitt spillet en kjempekarakter. Det har fått alle mulige karakterer, men ingen under 8.5/10 (som jeg har sett).

Ellers har det fått 9/10, 10/10, 100/100, 90/100, 5/5, 4.5/5 osv osv osv i uendeligheten.

Jeg har enda å se en omtale av BF2 som er korrekt og rettferdig...

Den på battlefield.no synes jeg er bra. Eller, det er to anmeldelser der da.

Lenke til kommentar
gnfd gdfdg AAAAAAAAAA dfsgfd GNF GNF GNF !!!!

:cry:  :cry:  :dribble:  :cry:  :cry:

Ja vet. Har samme problemet selv. Prøv denne fremgangsmåten, det hjalp i alle fall meg:

1. Download patch

2. Open Patch, select your language, then DO NOT go any further!

3. Go to your documents & settings folder, usually C:\Documents & Settings\Your_PC_Login_Here

(If you can't see the documents & settings folder, it is invisible, go to the 'Tools' menu, click "Folder Options..." and under the 'View' tab, make sure the switch for 'Show hidden folders and files' is active. Click 'Apply', then 'Ok'.)

4. -OPTIONAL- The best way to see what your doing, is to right click in the window (in emtpy white space, not on a file)put the mouse over the "View" submenu, and switch the to 'Details'.

In the top of the file area, you'll notice the column titles (Name, Modified Date, Size, Etc.). Click 'Modified Date', and head to the newest created folder...

5. You should see a folder with a name that starts similar to '{AG349...'.

6. Open folder, you should see a patch folder and a .ini file.

7. Open the patch folder, inside should be 'patch.exe' and other files. Copy ALL these files to a new folder: C:\patch

8. Close/Cancel the patch installer.

9. Go to 'Start', select 'Run...', type 'cmd', press enter.

10. You should be at the command prompt, type 'CD\' and press enter to make sure you are at the root directory (should display something like 'C:\' now).

11. Type 'cd patch', press enter (should now say something like 'C:\patch\')

12. Type the following line (replacing the directory to your actual BF2 installation directory) with quoatation marks as shown:

patch "E:\Path_To\Your_BF2_Folder\"

13. Press enter, watch the show.

Lenke til kommentar

Joda - det er noen bugs i spillet, det kom jo to patcher ikke lenge etter release-datoen. Det som jeg syns er litt sånn... er at mange er så fokusert på å klage på det "teite spillet" istedetfor å fikse spillet på sin egen maskin. Men det kreves jo at man søker gjennom forumet, men det er kanskje vanskeligere det enn å poste en frustrasjon....

Jeg har bl.a fått hjelp ved å poste problemer her, og nå funker spillet 100%.

Det gjør man best ved å lese de innlegg og de linkene det er henvist til på bl.a dette forumet som folk har postet i den hensikt å hjelpe andre gamere, men en klagemur skal vi vel kanskje ha...

Så folkens; en god sjømann klager ikke over motvind - han lærer seg å seile!

Er klar over at jeg kanskje nå pådrar meg folks vrede, men det får heller så være.

Dette var min frustrasjon :roll:

Lenke til kommentar

Tja, nå vet ikke jeg hva JEG skal gjøre for å fikse problemet på MIN PC.

Jeg spiller BF2 på 1024*768 oppløsning og høye instillinger, bortsett fra textures som er medium.

Jeg får kjempesvære FPS drops med mitt skjermkort.

Såpass svære at spillet kan stoppe opp i ti sekunder!

I begynnelsen av et map (de første 5-10 minuttene, that is) går spillet generelt hakkete, og det er da det er aller værst.

Ofte når jeg avfyrer en TOW eller en mobil rakettkaster, stopper veldig ofte spillet oppe i noen sekunder, så jeg må "gjette" på om jeg traff målet.Er jeg død, er svaret nei. Står det at jeg har drept noen, er svaret ja (selv om at jeg ofte dør etterpå).

Slik er det også når jeg flyger helikopter. Jeg får en svær FPS drop, og det neste jeg ser er at jeg er død, og at jeg har blitt punisha for alle TKene av folka som var i Blackhawket mitt.

Før patchen, om jeg hadde instillingene slik jeg har dem nå, ville jeg ha hatt KONSTANT 1FPS.

Jeg måtte spille med oppløsning og instillinger på lavest mulig for at spillet i det hele tatt skulle gå brukbart rundt.

Dette beviser bare at jeg ikke kunne gjøre noe (selv om at jeg prøvde) før patchen kom ut.

Det beviser også at det er SPILLETS feil.

Er du enda ikke overbevist? Okaj. Hva om jeg sier at demoen gikk glatt hele tiden, uansett om jeg var på 16,32 eller 64-spillerbrett og uansett hvor full serveren var.

Da kunne jeg spille med oppløsning og instillinger på enda høyere enn jeg gjør nå!

Jeg har forresten ikke gjort noe mellom da jeg spilte demoen og da jeg begynte på retail-versjonen.

Lenke til kommentar

En av de mest irriterende bugene hos meg er at jeg svært ofte ikke hører at jeg blir truffet av raketter når jeg sitter inne i en stridsvogn. Plutselig bare går helsa halveis ned, men uten noen lyd. Veldig irriterende dersom man er opptatt med andre ting samtidig og tror at man hele tiden har full helse. :mad:

Lenke til kommentar
gnfd gdfdg AAAAAAAAAA dfsgfd GNF GNF GNF !!!!

:cry:  :cry:  :dribble:  :cry:  :cry:

Ja vet. Har samme problemet selv. Prøv denne fremgangsmåten, det hjalp i alle fall meg:

1. Download patch

2. Open Patch, select your language, then DO NOT go any further!

3. Go to your.... blablablalbalblalba

hehe, takker. hadde helt glemt den der jeg, har jo selv lagt sammen en bilde guide til hvordan man må gjøre det :ermm:

Lenke til kommentar

hva i H*****E skulle patchene være godt for?!

har vært på ferie i to uker kom tilbake i dag,slo på pc'en og lasta ned patchene.

første som slår meg når jeg fyrer opp BF2 er at for første gang (hos meg) tar serverlista lengre tid.

har sett på forumet har før at mange hadde problemer med det når spillet kom men jeg fikk ikke trege lister før i dag, etter patchene!

ikke misforstå, det tar ikke lenger enn 30 og oppdatere lista :p ,men det er lengre enn før, det burde det jo ikke vært.

og inne på spille når folk blir skutt, stopper de liksom mens de står oppreist, og detter på bakken etter en stund hvor de spretter rundt som fisk på land!

jeg spiller som medic så jeg klarte nesten ikke treffe dem med shockpaddles :thumbdown: .

jeg har en bra pc, kjørte det fint på medium før patchene kom men nå er jo alt helt fucka.

EA burde komme med en ny patch kvikt :mad:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...