Gå til innhold

Den store Battlefield2-Problemer/Bugs-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør starte en ny tråd om kjøp av pc. Vet ikke hvor happy folk blir for at vi diskuterer andre ting i denne tråden. Men vi snakker om det fordi du vil spille BF2, ikke sant ;)

Her er en link, så du kan drømme litt i hvert fall :yes:

http://www.komplett.no/k/cl.asp?bn=10627

CS-Source får du ikke spilt med maskinen din nei.

Men du kan jo prøve Condition Zero så lenge.

Lykke til i data- verdenen!

Lenke til kommentar
:cry: Blir nok ikke noe Battlefield på meg nei.. :cry::cry: Og når det kommer ut til Ps2 er det bare singel-delen.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Det er så forbaska irriterende.. Folk får nye ideer hele tiden.. Blir ALDRI stopp på manien.. La oss si i 2075 Har folk PS 29 og det nyeste PC spillet krever 50gig ram..
Lenke til kommentar

Hei,

Alle mine våben var unlocked i går kveld pga det 'hack'.

Hadde fra før 1 unlocked våben - siden jeg har ca. 10300 global points.

Her i kveld kan jeg ikke logge inn på "account server" - hele PC'en henger sig opp efter en stund, og jeg må bruke 'reset-knappen'.

Jevli fustrerende.

PS. Hvor finner man sin 'account ID' når man ikke kan logge sig inn?

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar

Henger seg ikke ;) tar bar LANG tid! tok ca 15 min hos meg :( ,

men jeg måtte vente 15 min til når jeg trykket på multiplayer, da ga jeg opp. så jeg vet ikke om det nytter og vente og komme inn på servere, noen som har tålmodigheten til å teste :roll:

Endret av slazk
Lenke til kommentar

Jeg spiller det og er ikke langt fra enig.. De få gangene spillet faktisk fungerer og folk ikke er helt propell med fly og biler og helikopter og teamkills osv så ER det gøy, men det spørs om det koster mer enn det smaker, om du sjønner hva jeg mener..

Lenke til kommentar
Lite gjennomtenkt utsagn med hensyn til at det er svært mange som spiller det.

Hei,

Dette utsagn vitner om. at du ikke følger med på BF2 forummerne ute i den store verden! Svert mange som er blitt skuffet over, at spillet ikke fungerer skikkeligt.

PS. Demoen av BF2 har nok lurt mange folk til å kjøpe dette spill - desverre var demoen en høyere build (dvs rettet for nogen bugs) end ferdig releasen.

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar
Lite gjennomtenkt utsagn med hensyn til at det er svært mange som spiller det.

Hei,

Dette utsagn vitner om. at du ikke følger med på BF2 forummerne ute i den store verden! Svert mange som er blitt skuffet over, at spillet ikke fungerer skikkeligt.

PS. Demoen av BF2 har nok lurt mange folk til å kjøpe dette spill - desverre var demoen en høyere build (dvs rettet for nogen bugs) end ferdig releasen.

Mvh

Kimmer

Nei jeg står ved det jeg sa. Man kan ikke kalle BF2 en av spillhistoriens største flopper (flopp betyr fiasko), da hadde ikke så mange giddet å spille det i timevis i strekk. Jeg er likevel enig i at spillet preges av enkelte feil som burde vært rettet opp før release. Men til tross for alle feilene så har jeg og mange, mange andre hatt mye moro ved å spille det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...