<Iversen> Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har og problemet med og bli kastet ut i win etter litt spilling, de har vist allerede en patch klar for dette som ble fikset før de slapp demoen Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har og problemet med og bli kastet ut i win etter litt spilling, de har vist allerede en patch klar for dette som ble fikset før de slapp demoen er den patchen lansert? Hvis nei, vet du når? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Grrrrrr! Hver gang jeg har fullført en runde blir jeg kastet ut av spillet og tilbake til innloggingsvinduet med meldingen: "There was an error reading from the server" Dette har ikke skjedd før i dag, men nå skjer det til gangs! Meget irriterende!! Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Grrrrrr! Hver gang jeg har fullført en runde blir jeg kastet ut av spillet og tilbake til innloggingsvinduet med meldingen: "There was an error reading from the server" Dette har ikke skjedd før i dag, men nå skjer det til gangs! Meget irriterende!! Opplever det samme! Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har og problemet med og bli kastet ut i win etter litt spilling, de har vist allerede en patch klar for dette som ble fikset før de slapp demoen er den patchen lansert? Hvis nei, vet du når? Tror den skulle slippes samtidig som spillet. Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Liten bug, men likevel: når man skyter med pumphagla som engineer, spretter hylsa ut når skuddet går og ikke når man drar pumpebevegelsen... eller skal det være sånn? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 fortalte om en bøgg med Logitechs SetPoint og BF2: nå fikk jeg tak i feilmeldingen som oppstår under BF2 men som bare ligger på desktoppen og forstyrrer ikke spillet Lenke til kommentar
Lautsprecher SE Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg får ikke starta spillet i det hele tatt jeg. Får bare såvidt en svart skjerm, så blir jeg hivi ut til desktop. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg får ikke starta spillet i det hele tatt jeg. Får bare såvidt en svart skjerm, så blir jeg hivi ut til desktop. Som jeg har sagt tidligere i denne tråden skyldes mest sannsynligvis dette at du har låst HZen til noe spesielt på gitte oppløsninger. F.eks låst 1024*768 @85HZ. Har du installert et program som gjør dette som f.eks refreshlock så sett alt til default. Eventuelt slett programmet. Er usikker på om dette problemet vil oppstå dersom du har låst HZen til ulike oppløsninger inne i skjermkort driverne. Dette kan du jo selv eksperimentere med. Første gang jeg skulle starte battlefield hadde jeg akkurat det samme problemet som du beskriver. Fikk fikset det da jeg gjorde som beskrevet ovenfor. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Dette skjedde bare første gang, neste gang jeg loada virket alt fint, men litt morro å se på likevel... Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Har også problemer med å spille i noen minutter på fullversjonen og så bli kicka tilbake til desktop. Har x600 som burde kjøre fint, og en setup som absolutt er kraftig nok. Har stilt alt fra lavt til medium og res ned til 800x600@60hz samt satt monitor til 60 hz uten virkning. Har lasta ned omega drivers i 2 versjoner uten hell, og de nyeste ati driverne uten hell. Er noe dritt Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 er det noen som egentlig vet hva slags maskinvare BF 2 krever. Sitter her med følgende specs:P4 2, 4 GHz ASUS Geforce 6800 GT 128 mb ram 512 mb ram. Kan bare spelle på 800 x 600 og med low på alt for at det skal være laggfritt. Er pc-en min virkelig så dårlig? Har AthlonXP 2500+, GF6800 softmodda og 512 ram og har samma problemet som deg. Må sette det veldig lavt for grei flyt. Nesten sikker på at det skyldes rammen, men FAENDA, spillet koster 500 også må jeg blåse av enda mer schpenn på ram! Nooooo... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 endelig fått fullversionen.. men blir framdeles kicket av PB nesten med en gang håper det kommer en patch asap! Lenke til kommentar
cartMann Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Har Sapphire Radeon X800 XL og vannet ser bra ut rett foran meg men i lengden rundt meg er det bug i vannet. Brunt og firkantet. Når jeg skyter på personen ved maskingeværet i en kjøretøy så dør den person aldri med kuler. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Normalt at det kan hakke? Nettopp kjøpt med nytt skjermkort: x850XT PE Har også 1GB ram og 2,6GHz prossesor. Kjører riktignok grafikken på fult, men det skule da ikke ha noen betydning? Kan også ta veldig lang tid på loadingen +at lyden til tider kan hakke litt. Ellers virker spillet helt topp! Håper dette bare er noen små feil som blir rettet opp etterhver fra EA Vil leggetil at jeg ikke kjører demoen, fikk spillet i dag. Endret 22. juni 2005 av Dj Charlie Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Normalt at det kan hakke?Nettopp kjøpt med nytt skjermkort: x850XT PE Har også 1GB ram og 2,6GHz prossesor. Kjører riktignok grafikken på fult, men det skule da ikke ha noen betydning? Kan også ta veldig lang tid på loadingen +at lyden til tider kan hakke litt. Ellers virker spillet helt topp! Håper dette bare er noen små feil som blir rettet opp etterhver fra EA Vil leggetil at jeg ikke kjører demoen, fikk spillet i dag. for det første så vil jeg hevde at CPU'en din er en flaskehals i det systemet der. skjermkortet ditt klarer ikke å kjøre på potensialet sitt med en såpass svak CPU. For det andre så krever faktisk spillet usansynlig mye...det ligger nok en del dårlig programmering her og der som gjør at folk får dårlig fps i en rekke situasjoner. Det kommer nok delvis til å bli rettet på. En tredje ting er at det er en del servere der ute hvor spiller hakker selv med god ping. Spilte på BF.no sine servere i går og det hakket en god del. Samme sa kameratene mine som var på skype med meg og inne på samme server. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) En tredje ting er at det er en del servere der ute hvor spiller hakker selv med god ping. Spilte på BF.no sine servere i går og det hakket en god del. Samme sa kameratene mine som var på skype med meg og inne på samme server. Hei, Stemmer det! Syns de norske og svenske 64-spiller servere lagger av å til. Trodde i starten, at det var hardwaren, der var noget galt med (se PC#1 i maskinvareprofil). Mvh Kimmer Endret 23. juni 2005 av Kimmer Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 PB problemer kan ofte løses her: http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-bf2.php Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 ja det er rart hvorfor det skal hakke på norske servere. Men er ikke Bf.no sine servere mer eller mindre student-servere med så som så specs? Husker det lagget en del på dems servere med BF og BFV også. mener catchgamer sin server fungerte noenlunde bra nå med BF2 demoen. Men ofte for meg er det slik at servere med maks 32 spillere....da bør et varsellys gå opp. Det vil si at serveren har begrenset med specs. En 64 spiller server kan self være bra elelr dårlig, men her er sjansen for at serveren har specs "beyond" (altså mer enn nødvendig) 64 spillere også stor. Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 helvete, når jeg skal installere spillet, får jeg en error Setup Experience has an error Noen som vet hva jeg skal gjøre ? Like før jeg formaterer nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå