Gå til innhold

Den store Battlefield2-Problemer/Bugs-tråden!

Anbefalte innlegg

Det er kanskje litt tidlig å klage om bugs nå. Dette er bare en demo, og trenger ikke nødvendigvis å være den 100% ferdige versonen av spillet.

Ja, men som nevnt, det som er litt bekymringsverdig er jo at spillet gikk gold før demoen ble sluppet. Synes bare det virker litt rart dersom de har laget en demo som gir dårligere inntrykk av spillet en det det faktisk er.

Slik demoen fungerer har den jo faktisk gjort meg kritisk til et kjøp. Kan faktisk ikke huske å ha opplevd en verre serverinterface-opplevelse enn det denne demoen har gitt meg. Det er rett og slett ubrukelig og man vil være avhengig av 3.parts software dersom goldversjonen er lik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er kanskje litt tidlig å klage om bugs nå. Dette er bare en demo, og trenger ikke nødvendigvis å være den 100% ferdige versonen av spillet.

Ja, men som nevnt, det som er litt bekymringsverdig er jo at spillet gikk gold før demoen ble sluppet. Synes bare det virker litt rart dersom de har laget en demo som gir dårligere inntrykk av spillet en det det faktisk er.

Slik demoen fungerer har den jo faktisk gjort meg kritisk til et kjøp. Kan faktisk ikke huske å ha opplevd en verre serverinterface-opplevelse enn det denne demoen har gitt meg. Det er rett og slett ubrukelig og man vil være avhengig av 3.parts software dersom goldversjonen er lik.

Men sannsyneligvis kan man connecte direkte til servere som i de forrige bf versonen, da slipper man den dårlige UIen. Men tror heller at de har laget en egen server UI for demoen og at det er en annen i full versonen, siden det er flere ting som bla. ranking som ikke er med i demoen. Så å bruke akkurat det samme ville nok ikke gå.

Lenke til kommentar

Jada, samme problem her også, serverlista bruker døds lang tid, også hvis jeg prøver å sortere lista etter laveste ping, så låser ALT seg. Har prøvd å vente i en halvtime uten at det hjalp. Og kunne repetere det gang på gang. Men fant en hacka server som ikke har timelimit som jeg har nedskreve IP på, dermed trenger jeg ikke lista mer.

Ellers er jeg meget fornøyd!! Har også lagt merke til at hjulene på APC'ene kan gå rundt av å til uten at bilen kjører. Men det er det eneste.

-Snicker-

Lenke til kommentar

Spillet flyter fasktisk fint på mit 6600 GT i 1600x1200, 1 gig minne og Athlon 64 3500. Bruker medfølgende drivere. Har 2 problemer:

1) Kan farsken ikke mappe numpad tastene, får feilmelding om double assignment hver gang

2) Begrenset antall skjermoppløsningsmodi, ingen muligheter mellom 1162x864 (eller deromkring ;)) og 1200x1600

JILDG

EDIT: Dell Ultrasharp 2001FP 20' flatskjerm

Endret av JammenIkkeLettDaGitt
Lenke til kommentar
Jada, samme problem her også, serverlista bruker døds lang tid, også hvis jeg prøver å sortere lista etter laveste ping, så låser ALT seg. Har prøvd å vente i en halvtime uten at det hjalp. Og kunne repetere det gang på gang. Men fant en hacka server som ikke har timelimit som jeg har nedskreve IP på, dermed trenger jeg ikke lista mer.

Ellers er jeg meget fornøyd!! Har også lagt merke til at hjulene på APC'ene kan gå rundt av å til uten at bilen kjører. Men det er det eneste.

-Snicker-

Samme skjer med meg på den serverlista, prøver å sortere etter laveste ping øverst, så låser alt seg.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Spillet flyter fasktisk fint på mit 6600 GT i 1600x1200, 1 gig minne og Athlon 64 3500. Bruker medfølgende drivere. Har 2 problemer:

1) Kan farsken ikke mappe numpad tastene, får feilmelding om double assignment hver gang

2) Begrenset antall skjermoppløsningsmodi, ingen muligheter mellom 1162x864 (eller deromkring ;)) og 1200x1600

JILDG

EDIT: Dell Ultrasharp 2001FP 20' flatskjerm

Ah, godt å se jeg ikke er den eneste som sliter med den mappingen.

Opplever innimellom at den faktisk ikke husker at jeg har endret noen av tastene, slik at jeg plutselig får alt fire på høyre musetast (hvor jeg har hopp)... Ganske spennende..

Og så en annen morsom bug. Jeg tok løpefart ut fra hangarskipet (for å komme ned til båtene), og be sittende fast i vannet... Tok såvidt skade, men kunne ikke bevege meg i det hele tatt...

Server menyen fungerer "greit" for meg. Maskinen kan henge seg litt når jeg sorterer/oppdaterer, men gir jeg den 1-2 min, så fungerer det greit. Men håper virkelig at den fungerer bedre i endelig versjon!

Ellers må jeg si at jeg er sterkt misfornøyd med manglende 1280*1024, så man må sette den i snarveien...

Ellers er grafikken grei, og sjeldent lagg/problemer med maskinen

1GB Pc3200 Corsair, A64 3000+, msi K8N plat, og X800pro

Endret av Mr.Garibaldi
Lenke til kommentar

Vet ikke om det er spyware på dataen som forårsaker det, men minst et pat ganger når jeg spiller, så går dataen tilbake til skrivebordet, selv om spillet fungerer fint etter at jeg tar en Alt + Tab.

Ellers opplever jeg at spillet plutselig slutter av seg selv, eller at når jeg har gått ut av spillet, har jeg samme oppløsning på skrivebordet som i spillet.

Merkelig... :hmm:

Lenke til kommentar

Var ikke akkurat full av imponade. Første gangen jeg startet opp, kom jeg til menyen, så avsluttet spillet. Just like that. Andre gangen gikk det fint, jeg spilte og hadde det artig i 10 minutter, og når jeg så avsluttet manuellt, var desktopen fuxx0ret (dvs. hall of mirror-aktige grafikkfeil).

Ikke det beste førsteinntrykket.

Lenke til kommentar

tror nok dette som de andre battlefield spillene trenger en patch eller to før det er i ok stand. menyen var helt jævlig treg og irriterende.

jeg tror datan min har hengt seg helt opp 4 ganger eller noe pga BF2 demoen. så jeg måtte boote.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Menyen er utrolig treg! Henger seg opp hvis jeg skal sortere etter ping, server osv!!

En annen bug er: Hvis du skytter med grovkaliber på sjøen, kommer det flammer ut av løpet (selvfølgelig) og når skuddene treffer vannet kommer det flammer (små eksplosjoner)?????? Hviste ikke at sjøen var brannfarlig...

Lenke til kommentar

Kan bekrefte at serverlista henger seg opp i tide og utide, brukte 50 min med heng og restart av hele maskina i for å logge på i går - blir hissig av slikt.

Lyden er også helt ødelagt. Talen hakker noe vanvittig.

Sniperen er så å si ubrukelig, dreper på ett skudd om du står veldig nært, men da er det faktisk like greit å bruke rifle. På langt hold trengs det 4-5 skudd.

Lenke til kommentar
Etter min mening er det helt berettiget å klage på åpenbare feil. Dessuten er det greit å vite at andre sliter med samme problemer.

:roll:

Overskriften er Battlefield2-Problemer/Bugs-tråden!

Burde vert Battlefield2 Demo-Problemer/Bugs-tråden!

Men for all del bare del ting dere sliter med med andre men det er ikke sikkert det kommer på selve spillet vett du.

:roll:

Lenke til kommentar

Det står presisert av trådstarter at dette dreier seg om demo og om å få hjelp til problemer med demo-versjonen.

Hvorvidt problemene kommer på selve spillet er irrelevant for de problemene man har med demo så lenge det er demo som spilles. I stedet for å gå off-topic med kritikk av hva tråden handler om så la oss heller finne noen løsningsforslag...

Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem - it's TEH BLÅSKJERM!

Blåskjermen kommer ofte rett etter spillet er ferdig å laste banen. Når jeg starter opp igjen, virker det som om det er skjermdriverne som har foråsaket feilen (ifølge Windows). Jeg gikk inn på nVidia sin side og fant ut at jeg hadde de nyeste driverne (71.89 var det visst), men spillet maste på meg om å oppdatere driverne. Jeg så i driver-mappen der jeg installerte spillet, og der lå versjon 77.30! :confused:

Uansett, jeg installerte den, men det kommer fremdeles blåskjerm av og til. Forskjellen nå er at Windows ikke klarer å identifisere hvilken type driver det er som foråsaker feilen... Kan det være at minnet ikke fungerer helt fint med hovedkortet mitt? (Se profil for specs.)

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...