Jolt Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Javel, det som er at jeg må få opp et LAN som skal også gå på internett. Jeg har tre pc'er som må opp. Det som er problemet er at jeg bare får bare to av de opp.... Må jeg leke med IP adresser eller kan jeg bare bruke automatisk ip? Er det noen som kan forklare meg det? Er det at Internett levrandøren (er ikke hjemme hos mmeg selv så vet ikke hvem som er levrandør, men kan fort finne ut) ikke vil bevilge mer plass eller linjer? Takker for all hjelp jeg får! Helst litt fort er dere snille...vet at det er mange her som kan mye om sånne ting... -Jolt Endret 11. juni 2005 av Jolt Lenke til kommentar
icer Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Er problemet at du ikke får nettverk, ikke internett eller at du ikke får bruke ex. mirc? Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 forklar hvordan nettverket er satt opp så blir det litt enklere å hjelpe Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 forklar hvordan nettverket er satt opp så blir det litt enklere å hjelpe Hadde vært fint med litt info om utstyr etc. ja Lenke til kommentar
Jolt Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Takker for svar, men klarte fikse det selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå