Data_Smurfen Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 hva skal man skrive for å sette på en "delay" sånn at når man går inn på en .bat fil så går den ikke bort med en gang men blir der så lenge den har fått beskjed om det... Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) den skjønte jeg ikke mye av....:S er det noen som kan forklare meg hva jeg skal skrive når jeg redigerer den sånn at den ikke forsvinner med en gang.. jeg har lært det før men jeg husker det ikke lenger.. d et var ettellerannet med delay trur jeg Endret 11. juni 2005 av Data_Smurfen Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 syar2003 har jo gitt et svar skriver du pause nederst i skricptet, vil ikke vinduet lukke seg før du trykker på any key. Ønsker du at den skal "delaye" i f.eks 10 selunder, så kan jeg bare si velkommen til verdens latterligste script-språk: MS-DOS. Jeg vet ikke om noe slik mulighet bortsett fra å skrive en løkke å la den gå 10-50.000 ganger, doing nothing. Men: Det finnes små programmer som ordner det - slik at kommandoen f.eks kan være "wait 10" for å vente i ti sekunder. Søk dem opp. Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 okay;) da skjønte jeg det:D Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 greit nok det med pause men jeg er 100% sikker på at det finns noe man kan skrive så blir den der en liten stund(så lenge man velger) også blir den borte... er det noen som vet åssen man gjør det? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Resource kit har sleep og timeout . Du kan da vha sleep 10 få scriptet til å pause i 10 sekunder . Eller bruke timeout på samme måte . Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 GNU shellutils for DOS/Windows har også sleep - i tillegg til mye annet snacks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå