Gå til innhold

Kan det lyne på klar dag?

Anbefalte innlegg

Hei

Har en venn som såg eit blitzlignande lys då han såg ut vaskerommet.

Så lurte me på om det er mogleg at det lynar på ein fin dag? (litt skyer) Eller kan det være andre ting som slår inn? At det er noe oppi hjernen som "lurer deg"?

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri hørt om det, kan være innbilling også. Skal ikke se vekk i fra at det kan ha vert lyn da, men ikke noe torden? Det kommer jo vanligvis :)

Dette emnet hadde kanskje passet bedre under teknologi og vitenskap :)

Endret av Icluz
Lenke til kommentar

Paparazzi!! Vennen din er populær!

Kan ikke tenke meg at det skal lyne på en klar dag, kan hende det teknisk sett er mulig, det får noen andre finnu ut (for slapp til å google).

Det kan ikke ha vært solrefleksjon i et vindu? Kanskje naboen vindu, eller en bil som kjørte forbi.

Lenke til kommentar
Tror det er fult mulig. Mener å ha sett et program for lenge siden angående dette.

Jeg vet at jeg har sett et program om dette, og det går an. Var en dame som ble truffet av et lyn på vannscooter i USA en dag det var strålende sol og helt blå himmel.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som har en side med informasjon angående kulelyn?

Google ;)

Men jeg kan si så mye som at vi egentlig ikke veit hva det er, og at det er en svevende grønn-gul, eller orange-aktig og er på størelse av en lit stor appelsin.

Og att de kan bevege seg i nesten alle mulllige hastigheter, til og med stå stille.

Jeg ble vertfall vettaskremt når jeg så den utenfor rommet mitt :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...