Lima Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Vurderer et Chiftec kab midi. Sort eller blått (Usikker) Men for å være 200% sikker. Passer hovedkortet mitt ? "Asus P3B-F. Slot 1. P3". Tenker på tilkobling av strømforsyning etc. Regner jo med at det skal gå. Da er det bare å sette "Innmaten" fra det gamle over i det nye?. Og starte opp som om ingen ting skulle ha skjedd ? PS: Usikker på hvilken kategrori dette skulle ha vært under. Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Så lenge hovdekortet ditt er ATX kompatibelt så er det ingen problemer, og siden du har slot 1 hovedkort så er det garantert ATX standard. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Quote: Lima skrev (2002-07-21 14:51):Vurderer et Chiftec kab midi. Sort eller blått (Usikker) Men for å være 200% sikker. Passer hovedkortet mitt ? "Asus P3B-F. Slot 1. P3".Tenker på tilkobling av strømforsyning etc.Regner jo med at det skal gå. Da er det bare å sette "Innmaten" fra det gamle over i det nye?. Og starte opp som om ingen ting skulle ha skjedd ?PS: Usikker på hvilken kategrori dette skulle ha vært under. Det går fint det. Er jo standar atx. Lenke til kommentar
Lima Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 Takker og bukker for svar. Da blir det nok bestilt i løpet av uka tenker jeg. Tenker det blir et blått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå