Gå til innhold

Feide mellom komplett.no og microplex.no?

Anbefalte innlegg

Jeg leste et tråd om at Lian Li hadde dårlig reklame for komplett.no på sine sider, dette visstnok forårsaket av at komplett.no selger Lian Li kabinetter altfor "billig".

Deretter leste jeg at Lian Li muligens har skrevet dette fordi de har fått tips fra microplex.no, og at microplex.no har sperret alle IP'er fra komplett.no.

Er det noe som foregår mellom mine to favoritt nettbutikker eller?

(Note: nå er også databutikken.com blant mine favoritter:))

Endret av Stigma2K
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Japp, bare å søke her på forumet så finner du nok en evig lang tråd hvor akkurat dette blir diskutert.

Microplex.no er eneste 'godkjente' Lian-Li forhandler i norge, derfor de er litt sure. :)

Vel i så fall er det meget dårlig av Microplex, de selger da vitteligen komponenter som andre her til lands begynte med lenge før dem, men da disse viste seg å bli velig populære så tok de også dem inn.

Er de ikke istand til å konkurere på pris,bør dem enten slutte å selge dette produktet eller tie helt stilt :hmm:

Lenke til kommentar

Det viser vel også at Microplex tjener fett på Lian Li og masse annet, når Komplett tar seg råd til å selge disse en del billigere.

Microplex faller litt mellom to stoler for meg. Greit nok, om man skal ha noe helt spesielt som bare de har. Men ellers får du som regel de vanligste kabinettene billigere andre steder, og småsaker til vannkjøling f.eks, blir dritdyrt med frakten og gebyret deres..

Lenke til kommentar

Personlig har jeg aldri handlet fra Microplex pga. deres høye gebyrer og til dels høye priser. Synes det er smålig av Microplex å gjøre slikt med Komplett, men alt i alt så viser jo prisforskjellen hvor mye de faktisk håver inn pågrunn av overprising.

Lenke til kommentar

Microplex er en spesiell butikk med en spesiell kundegruppe. Microplex selger mye ting som du ikke får tak i andre steder i Norge. De skal visstnok få mulighet for å betale med VISA i fremtiden, men dette var visstnok ikke i den umiddelbare fremtid. Personlig har jeg handlet noe fra Microplex, men man kommer ikke unna at prisene er litt stive og porto'n er litt høy. Handler aldri derfra med mindre jeg har noen andre å dele porto med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...