Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Halvparten er tapt?!

Anbefalte innlegg

Hei!

For et par dager siden formaterte jeg pcen, og alt gikk helt fint.

Jeg formaterte stasjon "E:\ "som er på 5GB.

Der har jeg kun Windows,winzip,winrar.. osv osv. Ingen spill, filmer osv.

Så skal jeg slå på pcen igjen, og før jeg skal logge på kommer sånn Diskfeil greie, at den må scanne en disk fordi pcen ikke ble slått av riktig eller noe.

Men det var ikke "E:\" den skulle scanne, det var disk "D:\" - Der har jeg mildt sakt ALT.

Så starter den å scanne, etterhvert står det kun "Gjenoppretter Tapt Fil "xx.xxx"

osv, nedover i en ENORM lang rekke.

Akkurat som skriften på matrix, den bare fortsatte å gå nedover.

Når den var ferdig med å gjenopprette alle de "tapte" (?) filene, starter windows normalt.

Jeg skal nå inn i Windows Media Player å høre på noen sanger, fra disk D:\

Ca 80% av alle sangene mine vil ikke åpnes i verken Winamp,Windows Media Player,Media Player Classic. jeg har prøvd å installere alle codecene som finnes, uten sjangs.

Mange av filmene mine vil helle ikke spilles av, og ISO filene jeg åpner i Daemon Tools er ikke der. Det står bare "CD-Stasjon 1" - SELVOM jeg åpner iso filene i Daemon Tools. (.cue og .bin/iso).

Jeg har sjekka etter, alle filene er like store som før jeg formaterte, alle filene er der.

Hva i H*lvete er feil ?

Trenger hjelp fort.

"D:\" Stasjonen er 200GB med spill,filmer,musikk programmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en feil på harddisken, muligens fysisk skade. Du bør redde alt som er på disken(alle partisjonene) før det er for sent! Deretter må du formatére partisjonene. Om det fortsatt er feil så må du kjøpe ny eller levere den tilbake der du kjøpte den. (Det er fem år med reklamasjonsrett mot produksjonsfeil)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...