Viggleik Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) hei, en jeg kjenner har en bærbar pc, den har hann hatt i snart ett år og han har klart å miste alle cd'ene, Alle driveren osv. Jeg har funnet ut hva Pc'en heter: HP Pavilion ze4200 Det står ingenting om skjermkort på dataen(min datamaskin) Men jeg tror det er ATI MOBILTTY RADEON....(vet ikke mer Jeg er på internett med den nå, så vet dere hvor jeg kan laste driverene ned? og hvilke drivere jeg trenger? Jeg har funnet en mulig driver kan dere sjekke om den funker? : https://support.ati.com/ics/support/default...dge&folderID=27 søk i høyre hjørne på ATI MOBILTTY RADEON. Endret 11. juni 2005 av Viggleik Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Du kan laste ned skjermkortdriver på www.omegadrivers.net hvis det var det du lurte på. Ellers er det sikkert en driver på HP sine sider. Disse driverene funker på hele spektere av ATI M-R skjermkort. Endret 11. juni 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Viggleik Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Men jeg vet ikke hvilke skjermkort som er i pc'en Det strå ingenting om det på min datamskin... og han som kjøpte pc'en har ike peiling Jeg tror det heter dette : ATI MOBILTTY RADEON Endret 11. juni 2005 av Viggleik Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Åja, du gadd ikke sjekke det nei. Er det en HP Pavilion ZE4200 er det integrert ATI IGP 340M grafikk-kontroller. Drivere til den finnes her: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...item=hb-21505-1 Edit: Og det er ikke et Radeon Mobile-kort. Endret 11. juni 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Viggleik Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 hehe, takker for hjelp Lenke til kommentar
TEE Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Maskinen har et modellnummer som er ZE42xx (xx er to andre tall). Se under på maskinen for å finne det. Deretter kan du gå på www.hp.com (av en eller annen grunn er utvalget av drivere bedre når du starter fra hp.com), velge drivers and downloads, skrive inn modellnummeret du fant, og vips, så har du alle driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå