Gå til innhold

[GTA]San Andreas, bare "bugs"

Anbefalte innlegg

Grafikken er ikke bra, men den duger. Det største problemet er etter min mening den kunstige intelligensen som enkelte steder er helt udugelig, spesielt utenfor kjøretøy.

Ikke bare utenfor kjøretøyene.

INGEN bruker blinklys (har ikke noe med AI å gjøre, men irriterende like vel :p ), og folk bytter fil på helt urimelige steder!

For eksempel, en bil kjører på en vei hvor det er to filer. Han kjører i den ene fila hvor det er tomt for biler foran så langt øyet kan se.

I den andre fila er det massevis av biler. Like vel skal karen i den tomme fila over i den fila som er nesten stappfull!

Selvfølgelig kommer jo CJ farende på en motorsykkel på midtstripa akkurat da idioten flærrer over, og du går på trynet, hvor CJ, når han reiser seg opp, får en pistol rettet mot hodet av en sint politimann som skal arrestere han fordi sykkelen traff bilen hans etter at CJ falt av.

Ja, dette har jeg selv opplevd... :hrm:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ikke alene om den opplevelsen nei. Var i kjempefin fart på god vei mot en sand dyne som fungerte perfekt som hopp. Alt begynte å blure seg, farta var stor, helt til en idiot av en politimann fant ut at han skulle skifte felt. Sef rett i meg, ramla overende, og ble "busted" fordi politimannen kjørte i meg.

Nei, AIen i SA er mildt sakt elendig. F.eks politi biler som prøver å presse en Rhino tanks av veien. Selvmords folk som hopeer mitt uti veien, blir knatret av meg, og jeg får purken etter meg.

Men men. Spillet har nå sin sjarm uansett.

Lenke til kommentar
,22/06/2005 : 15:52] Når man starter en "Gang War", så løper ofte 2-3 av "motstanderne" VEKK fra meg? :S  Og i jakten etter dem, får jeg "Do not leave the war zone" e.l. :S

Har hatt samme problem mange ganger :mad:

i tillegg forsvant min ak med godt over 3000 skudd heilt plutselig! :hrm: loada om og om igjen men ikkje noke tegn til mitt kjære våpen :cry: og siden eg er heilt i begynnelsen får eg ikkje kjøpt nye heller! :(

det er veldig dumt med slike feil som lager dype riper i spillegleden i eit ellers fantastisk spel!

håper på patch!!!

Samme har skjedd med meg! Men har lagt merke til at det skjer som regel hvis man står et sted hvor fienden er for dum til å finne veien til. Er man nede på gata pleier de som regel å komme mot meg.

Ser egentlig ut som om de har alvorlige pathfinding problemer. Fienden foretrekker ofte å gå over veien ved kryss, og de ender ofte opp med å gå utrolig langt vekk for å finne et passende sted å krysse veien. Kanskje Trygg Trafikk har påvirket spillet litt :p

Lenke til kommentar
[iC' date=16/07/2005 : 00:06]
Spillet har nå sin sjarm uansett.

Leser jeg feil? Har du plutselig blitt fornøyd med spillet? :p

Har alltid likt GTA serien, fra første "top down" spill til nå. Men må si jeg tvilte på San Andreas i starten da. Men det var fordi jeg hadde millioner av problemer som ikke lot seg fikse før etter ca 3 dager :p

Er vel ikke direkte fornøyd med spillet. Selv Mafia utklaserer grafikken, og det kom lenge før San Andreas. Men spillet har noe som ingen andre spill har, en vis sjarm.

Lenke til kommentar

Da tror jeg at jeg har opplevd min første bugg eller glitch, og det når jeg nesten er ferdig med spillet og bare skal ta de små tinga man trenger for å få 100%.

Det som skjer er at på Basic seamanship på boat school så går det ikke an å få gull, jeg har lest walktroughs og der står det at man må klare den på under 10sek, og jeg har klart den på 9:76sek og får ikke noe bedre en sølv :( noen fler som har opplevde det samme, eller eventuelt har en løsning på det?

Edit: bare glem det, var guidenene som hadde feil, fikk det til :)

Endret av Zed-smeltelim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...